על יובש חצי'קונים ושחורים בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • על יובש חצי'קונים ושחורים בפנים
    שיר
    26/04/2007

    היי אני בת 17 ויוצאים לי תמיד פצעי בגרות לא רק קטנים אלה גדולים וגם בולטים וההיתי רוצה לדעת מה אני יכולה לעשות כדיי שכל הפצעים יעברו לי והיו לי פנים חלקותת קראתי באיזשהו מקום ששטיפת פנים בחומץ עוזר לפצעים להיעלם האם זה נכון ?זה לא יכול להיות מסוכן לעור? ואם זה מותר אז לאיזה חומץ מיתכוונים ואיך עושים ?
    ויוצאים לי גם שחורים לא רק באף אלה גם במצח ובסנטר וזה ניראה כמו חורים כאלו ואני הוצאתי כמה שהצלחתי להוציא וזה חזר מה אנ ייכולה לעשות בקשר לזה ?
    ויש לי גם יובשש בפנים תמידד ובמיוחד אחרי מיקלחת העור שלי נורא יבש אני לא שמה כלום לפנים אני רק שוטפת אותו במים פעם ביום וכשאני מיתקלחת .אני לא שמה גם קרמים לפנים כי אני מפחדת שזה יזיק כי יש לי עור צעיר ואני מפחדת שהקרמים יזיקו לי לעור ויעשו כתמים וקמטים וכל זה ואם אני צריכה לשים בכל זאת איזשהו קרם אז תמליצי לי על קרם לפנים צעירות שזה לא יזיק לי לעור וגם אמרו לי שאני יכולה לימרוח שמן תינוקות בפנים האם זה מותר ועוזר?
    מחכה לתשובות שלך אני מקווה שתוכלי לענות לי על כל השאלות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להילה תודה

    שיר
    27/04/2007

    תודה רבה על התשובות שלך
    רק עוד דבר אחד את את חושבת שאני לא יכול לטפל בבעיה של השחורים בלי קוסמטיקאית ? אני מפחדת ללכת לקוסמטיקאית
    חברה שלי אמרה לי שפילינג עוזר לשחורים להיעלם זה נכון?מותר לי להישתמש בזה ?היא אמרה זה פילינג לצעירות
    וגם בקשר לחצי'קונים אני יכולה לעשות משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שוב..

    הילה
    27/04/2007

    אז ככה,

    לגבי שחורים, פילינג לדעתי לא ממש יעזור להוציאם, אולי חלקית ובטח לא את העמוקים.
    בנוסף, לעשות פילינג כשיש פצעים בפנים זה ממש לא נכון, את יכולה לגרום יותר נזק.
    אם תקבלי המלצה על קוסמטיקאית טובה ולא תפני סתם למישהי שאת לא מכירה, אני לא רואה סיבה לחשוש. באופן אישי, אני מאמינה שתוכלי להתחיל לטפל בפנייך בדרך אחרת, יותר עדינה, על מנת להבריא את הפצעים ואת עורך (הבעיה היא פנימית ולא חיצונית).
    אם את מעונינת בטיפול טבעי - באמצעות צמחי מרפא, את מוזמנת לפנות אליי ואשמח לכוון אותך.

    שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו