שאלה קטנטנה בקשר לעיפרון עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה קטנטנה בקשר לעיפרון עיניים
    סימה
    15/12/2007

    יש לי עיפרון עיניים לוריאל הוא כל הזמן נימרח לי.
    העיניים שלי לא נוזלות או משהו כזה לא מוציאות הרבה נוזלים.
    אז רציתי לישאול איזה חברה ממש בטוחה .
    שאני יוכל לשים ולא ימרח לי העיפרון?


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עפרונות עיניים

    שירה שוסטר
    15/12/2007

    הי ויקי, אז ככה - עפרונות עיניים מורכבים משומן ומפגמנט.
    ישנם עפרונות שהם שומניים מידי ואז הם נמרחים מאוד ולא מחזיקים מעמד.
    מצד שני אם העפרון לא יהיה שומני כל כך, אז הוא לא יהיה רך מספיק אפילו בשביל להמרח.
    הבדיקה שאת צריכה לעשות לבדיקת עפרון היא כזו-
    ציירי קו על גב כף היד ושפשפי אותו:
    1.אם הוא נעלם ישר סימן שהעפרון שומני מידי - הוא ימרח בקלות בתוך העין אך לא יחזיק מעמד.
    2. אם הוא לא זז בכלל או נמרח בקושי בעקבות השפשוף- סימן שהוא יחזיק מעמד - אך לא ימרח בתוך העין מלכתחילה מכיוון שהוא קשה מידי.
    3. העפרון הטוב הוא ה שמטע ימרח בשפשוף - אך רובו ישאר מצויר כפס. ז"א הוא ימרח בתוך העין טוב אבל לא יזוז משם כ"כ מהר.

    העפרונות של קריולן מצוינים וגם של איל מקיאג'.

    עוד משהו לגבי עמידות המריחה: מכיוון שגם העפרונות הטובים ביותר הם עדיין ינזלו מתי שהוא - ניתן :לעצור" אותם בעזרת צללית - ז"א לקבע אותם ע"י הנחת צללית עליהם או בשורש הריסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו