שירה, את מאפרת מדהימה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שירה, את מאפרת מדהימה...
    מור
    26/01/2007

    איפרת אותי לחתונה שלי, ואת אחותי לחתונה שלה, עברו כבר שנתיים ועד היום חברות שלי לא שוכחות את האיפור.
    זה היה מהמם!!
    המון הצלחה בפורום, יש לך המון לתת.
    תודה רבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שירה, את מאפרת מדהימה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על הדרך - איפור לחתונה

    תמר
    28/01/2007

    למה תמיד מאפרים כלות באיפור כל כך כבד??? אני מכירה הרבה בנות שהיו חייבות לשטוף את האיפור לפני החופה כי פשוט גרמו להם ליהראות כמו ליצניות ולא כמו קלות. אני מבינה שצריך מייקאפ ודברים כאלו בגלל התמונות - אבל למה משתמשים תמיד בצלליות כאלו כבדות ובצבעי לא טבעיים??? מה ההגיון??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור לכלות

    שירה אוחיון
    28/01/2007

    ברוב מקרים, האיפור שעושים לכלה כבד יותר מאיפור רגיל, אם כי איפור כבד לא בהכרך חייב להראות ליצני ולא טבעי. הכוונה לאיפור כבד היא להקפיד על איפור שלא יזוז מהפנים כל הערב.
    לפעמים זה דורש כמות גדולה יותר מהרגיל של מייק-אפ, צלליות וסומק, ולא בהכרך צבעים חזקים יותר.
    הכלה מוזמנת לאיפור ניסיון ובו היא רואה בדיוק את האיפור שאיתו היא תהיה בחתונה. אז מצב שכלה לא מרוצה מהאיפור ביום החתונה הוא אפסי (היות והיא מאשרת אותו קודם)
    לעומת זאת יש כלות שסוגרות "דיל" עם סלון כלות שיש בו הכל, ולא תמיד יוצא להן לראות את האיפור לפניי. (אני באופן אישי לא הייתי מסכימה לזה)
    איפור לכלה צריך להיות עמיד להמון שעות היות והיא מתאפרת בצהרים וצריכה להיות עם האיפור עד שעות מאוד מאוחרות בלילה.
    אני מאמינה שכלה צריכה להראות כמו שהיא בדרך כלל רק קצת יותר מוקפדת וזוהרת. לי לא יצא אף פעם לאפר כלה בצבעים לא טבעיים או סגנון שיגרום לה להראות כמו ליצן.
    יש המון מאפרות שבטוחות שכלה צריכה להראות מוגזמת ומשם בא גם האיפור המוגזם..

    מוסר השכל- כשמתחתנים, צריך לבחור את המאפרת בקפידה בדיוק כמו שבוחרים שמלת כלה או עיצוב שיער, כי שמלה ושיער זה עניין של טעם אישי ואופנתי, אבל כשהפנים נראות לא טוב, זה כבר סיפור אחר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור ניסיון

    תמר
    28/01/2007

    זה קצת קשה לבחור על פי איפור ניסיון כי הרוב עושות רק צד אחד (או לפחות אלו שראיתי אצל החברות שלי) ואז קשה לדעת איך זה יראה ביום עצמו. אני אמורה להתחתן ביוני ועדיין לא התחלתי לבחור מאפרת כי רק סגרנו מקום עכשיו...ואני די בלחץ מהנושא של האיפור. ביום-יום אני לא מתאפרת וזה בכלל לא חסר לי ואני מפחדת שהאיפור יהרוס לי את היום. אם אני אחליט להתאפר בבית עם המוצרים הרגילים שלי (פודרה - סומק - צללית בהירה ומסקרה) האם אני אצטער על זה כשאני אראה את התמונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור נסיון

    שירה אוחיון
    28/01/2007

    נכון.. יש המון מאפרות שעושות חצי פנים, גם אני עושה את זה, אבל אם תבוא כלה לאיפור נסיון ותבקש לראות שני צדדים זהים, אני אעשה את זה בשבילה.
    אני חושבת שלהיות מאופרת טוב ביום החתונה זה מאוד חשוב.
    אפשר לשמור על קו נקי וטבעי, במראה לא מאופר ולהראות טוב (בלי שקיות מתחת העיניים, ופצעונים ונקבוביות לא מכוסות בקפידה).
    אני ממליצה כן להתאפר אצל מאפרת מקצועית ביום החתונה ולהיות רגועים ובטוחים שהאיפור לא ירד כל הערב, ובנוסף להראות טוב בתמונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו