צריכה עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עצה
    יעל
    24/12/2007

    היי רחלי,
    אני בת 26, יש לי עור מעורב (באף יש לי מעט נקבוביות) ויתר העור רגיל-יבש.
    העור נראה יחסית יפה, ואני מקבלת עליו מחמאות. קוסמטיקאיות שראו את עורי אמרו לי שעלי לשמור עליו עם הרבה לחויות וסרומים, מאחר שהוא עדין, על מנת לשמור על המצב הקיים.
    ניסיתי לאחרונה את הסרום של יונקה (דרמול2) וקרם לחות אלסטין. העור אכן נראה מצוין.
    הבעיה שהסרום יחסית יקר לכמות המועטה שבו, ואני אוהבת להשתמש בסרום בוקר וערב, כך שהוא נגמר לי מהר מאוד. האם תמיד מומלץ להשתמש בסרום ולחות מאותה הסדרה ? על אלו עוד שילובים של קרם לחות וסרום את ממליצה ? כדאי לשלב את קרם האלסטין עם סרום אחר או רק עם סרום של יונקה ? בנוסף אני אשמח אם תמליצי לי על מסכה טובה (יש לי 105 של יונקה), ועל תכשיר טוב לפצעון סורר שמופיע לעתים רחוקות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליעל

    רחלי אלמקייס
    24/12/2007

    יעל אשמח לדבר איתך בטלפון השאירי לי את האימייל שלך, אח"כ אכתוב לך תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו