שאלה לשירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לשירה
    יעל
    24/12/2007

    היי שירה,
    יש לי פודרה של איב סאן לורן בתפזורת, שאני מאוד מרוצה ממנה, הבעיה היא שבמשך היום אני עדיין מבריקה באזור האף. על איזו פודרה את ממליצה לי ? עדיף משהו דחוס לתיקונים במשך היום.

    ועוד כמה דברים קטנים - של איזו חברה האיילינר ג'ל הכי מומלץ ?
    היכן קונים באזור ת"א/גבעתיים את המוצרים של ע.פ.ר.ה ?
    ואני מחפשת רבות שפתון ורדרד יפה מלא לחות, שלא יורד במהרה.. מנסיונך העשיר.. מה כדאי לי לנסות ?

    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לשירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יעל - תשובות בבקשה:

    שירה שוסטר
    25/12/2007

    לגבי הברקה במשך היום : לא משנה באיזו פודרה תשתמשי, בדרך כלל תצטרכי לבצע פידור נוסף במשך היום.

    לגבי הדחוס שעליו דברת - אני מניחה שהתכוונת למייק אפ פודרה?
    אם כן - את לא חייבת להשתמש דווקא בה מכיוון שהיא מאד נראת לעין ונוטה ליבש את העור.
    משתמשים במייק אפ זה לתיקונים בטלוויזיה כאשר יש צורך בכיסוי כבד וכאשר המקום מואר ומחומם. או לחלו]ין - בעלות עור שמן.

    לגבי ע.פ.ר.ה - האייליינר ג'ל שלהם מעולה!!!!! ומגיע בשלושה גוונים : שחור, סגול כהה מהמם ונייבי.
    אצל מאק תוכלי למצוא גוונים נוספים.
    ועדיין ע.פ.ר.ה - יש להם פודרה שנקראת oil control
    שאמורה לווסת את הנושא של ההזעה וההברקה בפנים - שווה לנסות - גם כן מאוד מומלצת.
    מס' הטלפון שלהם : 08-9205945
    והם נמצאים באזה"ת לוד - לגבי נקודות מכירה שלהם במרכז- תצטרכי לבדוק מולם.

    לגבי שפתונים - אני מאוד אוהבת את השפתונים של מאק ויש לי שפתונים לא רעים בכלל של ג'ייד ושל מדינה מילאנו - לגביי גוון - ללכת ולבדוק- על טעם וריח.......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו