רכיבים של קליניק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רכיבים של קליניק
    רחל
    31/12/2007

    שלום,
    קניתי את הסופרדפנס עם מקדם הגנה 25 של קליניק לעור שמן ומעורב,
    ראיתי שרשום שזה מכיל קפאין ועוד 2 שמות שאנני זוכרת כרגע (טטסרזין יכול להיות?)
    רציתי לשאול האם יש בעיה עם כך שיש קפאין בקרם הפנים? למה זה נדרש?

    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רכיבים של קליניק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרחל

    רחלי אלמקייס
    05/01/2008

    איני מכירה את הקרם, עליך לדעת שרצוי לרכוש קרם ללא מקדם הגנה ואת מקדם ההגנה לרכוש בניפרד, כשהקרם ומקדם ההגנה מגיעים בנפרד הם שומרים טוב יותר על האיכות שלהם.
    בגדול רשמתי פעם על ההבדל בין תכשירי מדף של הפראמים לבין תכשירים שנרכשים ומסופקים ע,י קוסמטיקאית, ההבדל הוא גדול:
    תכשיר שיוצר לקוסמטיקאית אחוז החומר הפעיל בו גבוה יחסית לאחוז החומר המצוי בתכשיר שיש בפארמים ולמה?
    לקוסמטיקאית בהשוואה לדיילח יופי יש יותר יכולת ואפשרויות לזהות סוגי עור ולהתאים תכשיר ספציפי ולכן המגוון אצלה יותר רחב ומדוייק, לכן סוג עור יש מספר רב של קרמים ולא כמו בפארמים שיש קרם לעור יבש שמן וכו', בקיצור אשמח תלכי לקוסמטיקאית שתתאים לך קרם ותכשירי טיפוח מקצועיים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחלי אם תוכלי לפרט בבקשה יותר למה..

    נסיכת הצבעים
    10/01/2008

    עדיף לקנות קרם לחות וקרם הגנה בנפרד
    מה זאת אומרת שומר יותר על האיכות שלו ?
    אז למה שמים בכלל הגנה בקרם לחות אם זהלא טוב?
    ואם זה לא כבד מידי על הפנים כמה שכבות בעיקר בעור שמן?
    ואם תוכלי להמליץ על קרם הגנה טוב לעור שמן
    ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסיכת הצבעים

    רחלי אלמקייס
    11/01/2008

    ראשית אשמח לדעת את שמך, לשאלותייך:
    1. ישנם מצבים שמטופל יכול להשתמש בקרם יום גם בערב ואם יש בו מקדם הגנה אי אפשר למרוח אותו בלילה, ישנם עורות שצריכים מקדם הגנה לא שומני וברוב התכשירים שיש מקדם הגנה הם שומנים.
    2. לא אמרתי שזה לא טוב אלא שעדיף בניפרד ראי בתשובה למעלה.
    3. לא זה לא כבד מידי מספר שכבות מפני שמורחים מעט מכל תכשיר ובעור שמן לא מורחים לחות שומנית אלא לחות מימית לאיזון.
    מומלץ קרם הגנה של הולילנד סנברלה איכותי ולא יקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו