מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קוסמטיקאית מתחילהמורן02/01/2008
היי רחלי
אני קוסמטיקאית מתחילה, ויצא לי לעשות כמה טיפולי פנים.
בכמה מבינהם, בעיקר בפנים עם אקנה, אחרי הטיפול יצאו ללקוחות פסטולות עדינות. מדוע זה קורה? איך אני מסבירה ללקוחה ומזהירה אותה לפני?
האם זה יכול להיות בגלל הלחיצות שלי?
בטיפול אני משתמשת בפילינג אלפא הידרוקסי שלפניו אני מורחת פילינג משחתי על בסיס חומצה לקטית (אך לא משפשפת).
לאחר הוצאת הקומדונים אני מורחת מסיכה של הולילנד, אנוקס המיוחד לעור בעייתי. שאני אישית מאד אוהבת.
מקווה לקבל תשובה במהרה,
מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למורן
רחלי אלמקייס10/01/2008מורן כתבתי לך שתשאירי לי אימייל , אענה לך אבל אשמח לדבר איתך.
ראשית הרשי לי לאחל לך בהצלחה בדרכך החדשה וברוכה הבאה לעולם הקוסמטיקה,שירבו אצלך טיפולי הפנים.
מצב אקנה מצריך תשומת לב יתרה בטיפול, בתחילה נגדיר פוסטולה מהי?
נגע מוגבה מעל העור עם תוכן מוגלתי או דמי - זוכרת?
אם ללקוחותיך יצא פוסטולה אחת או שתיים ( בעצם לא משנה כמה) זה לא בגללך זה תהליך איחוי וריפוי של העור בגלל החומרים הפעילים הפצע שהיה עמוק בריקמה יצא החוצה.
אין קשר ללחיצות שלך אתן לך טיפים אשמח אם תשתמשי בהם:
1. ניקוי עמוק מצריך הכנה כלומר חימום וריכוך טוב ככל שהריכוך טוב יהיה לך יותר קל לנקז ולא תצרכי ללחוץ יותר מידי.
2. לחצי על כל קומודון או חלב רק עד שלוש פעמים.
3. עבדי אזור אזור .
4.מתחי את העור היטב בזמן שאת מנקזת.
5.אפשר לעבוד במקום בשיטת הלחיצות בשיטת נדנוד הנקבובית וכך להוציא את החלב.
6. אין לגעת בפוסולות נודולות וכו אם נגעת תישאר במקום צלקת.
7. עור כהה שזקוק לניקוי לחצי מעט ובעדינות יכול להיות שמהלחיצות שישארו כתמים.
התהליך שתארת שאת עושה והחומרים שאת משתמשת הם מעולים.
אשמח לשוחח עימך מחוץ לפורום רישמי לי אימייל דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה,אוקיי..
עדן..21/01/2008אה,אוקיי..
תודה[:
ממ..יש עיפרון שחור מסויים טוב שאפשר להשים אותו?תמליצי לי על כמה,ואיפה קונים[:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי?...
מורן04/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה למה לא עונים לי???????
מורן09/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמורן
רחלי אלמקייס11/01/2008מורן עניתי לך ואשמח לתגובה ואף לשוחח עימך ישירות השאירי אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי, את מקסימה
מורן15/01/2008היי רחלי,
שמחתי לקרוא את תגובתך המפורטת.
אני שמחה לשמוע שהחומרים בהם אני משתמשת הם מעולים.
ביקשת שארשום לך את האימייל דחוף אז-
גם אני אשמח לדבר איתך ולהתייעץ יחד.
אני מחכה למייל,
שיהיה יום מקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשני 2 המתוקה
שני19/01/2008הלידה הראשונה שלי היתה ניתוח קיסרי. והשניה טבעי.
כול גוף זה משהו אחר תלוי במבנה הגוף ואיך שאת שומרת על עצמך בהריון, תזונה טובה זה חשוב והכי הכי חשוב לא להיות עצלניות בנות
הריון זה לא מחלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)