מבקשת עצה מרחלי.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת עצה מרחלי.
    נירית
    05/01/2008

    כתבתי לך את המייל לעזרתך -
    הזו וענית שאשאיר לך יעל.


    היי רחלי,
    אני בת 26, יש לי עור מעורב (באף יש לי מעט נקבוביות) ויתר העור רגיל-יבש.
    העור נראה יחסית יפה, ואני מקבלת עליו מחמאות. קוסמטיקאיות שראו את עורי אמרו לי שעלי לשמור עליו עם הרבה לחויות וסרומים, מאחר שהוא עדין, על מנת לשמור על המצב הקיים.
    ניסיתי לאחרונה את הסרום של יונקה (דרמול2) וקרם לחות אלסטין. העור אכן נראה מצוין.
    הבעיה שהסרום יחסית יקר לכמות המועטה שבו, ואני אוהבת להשתמש בסרום בוקר וערב, כך שהוא נגמר לי מהר מאוד. האם תמיד מומלץ להשתמש בסרום ולחות מאותה הסדרה ? על אלו עוד שילובים של קרם לחות וסרום את ממליצה ? כדאי לשלב את קרם האלסטין עם סרום אחר או רק עם סרום של יונקה ? בנוסף אני אשמח אם תמליצי לי על מסכה טובה (יש לי 105 של יונקה), ועל תכשיר טוב לפצעון סורר שמופיע לעתים רחוקות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת עצה מרחלי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל, יקירה

    רחלי אלמקייס
    05/01/2008

    ראשית נכון שכדי לשמור על תכונות מסוימות בעור כמו מיום, לחות, גמישות יש לתחזק את העור בסרום ולחות.
    רצוי להשתמש בלחות וסרום מאותה סידרה על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות יותר.
    במיוחד ביונקה, יונקה מבבסת את חומריה על מיצוי של עלים גיבעולים ושמנים אתרים הכל טבעי ולכן אין יכולת לשלב קרם יונקה עם סרום מחברה אחרת יכולה להיות ראקציה (תגובה כימית בין חומרים).
    את יכולה לנסות מוצרים טובים גם של הולילנד, פיוריטי אבל אם השתמש באיכות של יונקה יהיה קשה לעבור לחברה אחרת, לגבי המסכה היא מומלצת מאוד אני מקווה שאת משתמשת בתכשירים באופן הנכון בהמשך הסביר לך כידצ להשתמש, המליץ לך להוסיף מסכת לחות הידרטנט 60 בשתי המסכות הללו תוכלי לשלב הרבה אופציות, תכשיר טוב לפצע שסורר פה ושם אפשר א - נוקס + רטינול של הולילנד, אשמח לשוחח עימך פתחי את הדואר שלך.
    השימוש ביונקה כמו בכל קרם וסרום חייב להיות כמובן על עור נקי,
    אני מקווה שהשתמש כך עד היום במוצרים: סרום יונקה כלומר הדרמול נמרח מעל קרם הלחות ולא כמו בכל חברה אחרת לפני הלחות, את המסכה אין להניח לבד על עור הפנים אלא לשלב אותה עם קרם של יונקה חובה!!!!!!!!!!! במקרה שלך עם הקרם שיש לך אלסטין אופן העירבוב שני שליש מסכה ושליש קרם התערובת שתקבלי זו המסכה שאת צריכה למרוח.
    בהצלחה אשמח לתגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי

    יעל
    08/01/2008

    תודה רבה על עזרתך והמקצועיות שלך.
    אני אקנה את המסכה הנוספת שהמלצת.
    תודה גם על ההמלצה להשתמש נכון במסכה, עד היום מרחתי אותה ישירות על הפנים.
    החלטתי להמשיך להשתמש ביונקה לפי עצתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו