ממצא בשם אנגיומיוליפומה בכליה

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • ממצא בשם אנגיומיוליפומה בכליה
    לילה
    12/07/2011

    שלום רב,
    נשלחתי לעשות בדיקת קולונסקופיה וירטואלית במעי עקב דימום. בבדיקה התברר במקרה כי נמצא בכליה הימנית בקוטב העליון אנגיומיוליפומה בקוטר 7 מ"מ. כמו כן בבדיקות שתן יש לי דם בשתן מזה שנתיים. (באולטרא סאונד של הבטן והשלפוחית מלפני שנה לא נראה כלום) . נשלחתי לרופא אורולוג, הוא הציע לי לעשות בדיקת סטטוסוקופיה בשלפוחית, יש לי תור לעוד שבועיים. ובענין הממצא שראו בכליה אמר לי שעד 4 ס"מ לא עושים כלום ורק עוקבים אחרי זה האם זה גודל, וגם לא רצה לשלוח אותי לעוד CT כרגע, מפני שזה הרבה קרינה. נתן לי תור למעקב לעוד חצי שנה. אני מבקשת לקבל גם חוות דעתך בענין, אני לא כל כך שקטה בענין הממצא, האם באמת לא עושים בנתיים כלום עם ממצא כזה, האם אתה חושב שצריך לטפל ולעקוב אחרי זה בצורה אחרת ממה שאמר לי הרופא, ואיך יודעים שזה לא משהו באמת מסוכן ? אודה לך מאד לתשובתך המהירה מפני שאני מודאגת ולא שקטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא בשם אנגיומיוליפומה בכליה - תגובה

    ד''ר אורי גור
    13/07/2011

    מסכים עם ההמלצות הנ"ל. אם לא גדל משמעותית, ואם לא עובר 4 ס"מ אין צורך בטפול.
    בהצלחה בציסטוסקופיה.
    יש לשלוח גם שתן לציטולוגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו