דלקת בשתן

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בשתן
    דניאלה
    31/07/2011

    שלום
    בת 23.היה חבר קבוע 5 שנים.. מהלך שנים אלו הייתה דלקת בשתן פעמיים אחת אחרי השניה (לפני 3 שנים)
    כרגע יש חבר חדש כבר 5 חודשים (והיום הופיע צריבות ודימום קל במתן השתן) התחלתי אנטיביוטיקה, ציפורל, שלחתי תרבית. (פעם שניה בחודשיים שיש דלקת) רציתי לדעת כי אולי אני מפספסת משהו. אחרי כל יציאה - אני מתקלחת ושוטפת את האזור, לפני קיום יחסי מין אני דואגת ללכת לשירותים כמו כן גם בסיום יחסי מין אני דואגת להתרוקן, שותה כוס מיץ חמציות טבעי (תרכיז 100%) ללא סוכר כל בוקר. שותה לפחות 2.5 ליטר מים ביום. פניתי לאורולוג, לא חידש לי שום כלום ממה שכתבתי פה. אבל אני פונה אליכם , האם פספסתי, שכחתי משהו?המצב דיי מייאש אותי ולא פחות מטריד. אני מתחילה לחשוב כבר פעמיים לפני שאני מקיימת יחסים . אני יודעת שהמצב לא עד כדי כך גרוע ושאני לא הולכת למות (אבל בכל זאת), למה זה חוזר??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    31/07/2011

    אל תתיאשי יש פתרון.הרבה בנות במצבך מקבלות טיפול אנטיביוטי פרבנטיבי-מונע. יכולות לאחר מכן לחיות רגיל ללא פחדים שטיפות מרובות וחמוציות. האורולוג ייתן לך תרופה לפי הרגישות בתרבית לפי רבע מהמינון בכל ערב. פני אליו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו