פוליפ בשלפוחית שתן

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • פוליפ בשלפוחית שתן
    amber
    19/09/2011

    בן-זוגי (בן 64) נבדק בחודש יוני 2011 ע"י אורולוג, עקב דם בשתן. המומחה הפנה אותו לבדיקות דם ושתן וגם U.S. דרכי שתן. אחריהן הודיעו לו שהוא מוזמן ל=ציסטוסקופיה ל-19 בספטמבר (=המתנה של חודשיים וחצי). מאחר והדימום בזמן מתן שתן לא הפסיק (ומידי פעם גושים), טלפן בן-זוגי לאורולוג בבקשה לזרז.- להקדים התור לציסטוסקופיה. האורולוג טען שלפי תוצאות הבדיקות אין סיבה לזרז... גם טלפון נוסף לאחר חודש לא עזר. המתח הנפשי,חששות ולילות קשיי-שינה זה מילא. ניחא. הבוקר סוף-סוף היתה הציסטוסקופיה. המימצא במכתב: פוליפ בקוטר 2 ס"מ בדופן הימנית. נא לפנות לרופא האורולוג (המפנה) לצורך קביעת תור לניתוח. ...... אנו בהלם וגם בכעס : הרי הפוליפ גדל במשך 10 שבועות, ומוטב היה לאתר הבעיה מוקדם ככל האפשר ולנתח. עכשיו החגים בפתח, ואולי נפסיד עוד זמן. אנא, מה דעתכם על כל הענין? והאם יתכן שלא הבחינו בפוליפ באולטרה-סאונד בחודש יוני? בכבוד רב ובתודה ענבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפ בשלפוחית שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ בשלפוחית שתן - תגובה

    ד''ר אורי גור
    20/09/2011

    יתכן ולא ראו באולטראסאונד- בדיקה זו יכולה לפספס
    יש לפנות בהקדם לניתוח כריתת הפוליפ
    יש לבצע גם CT
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו