מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תוצאות ספירת זרעאמא לחייל21/09/2011
שלום,
בני חייל ביחידה קרבית. לאחר תלונות על כאבים באשכים הוא נשלח לאולטרסאונד ואמרו לו שיש לו וריקוצלה דרגה 2.
אורולוג נתן לו לעשות ספירת זרע ואלה התוצאות:
complete liquefaction: YES
Viscoosiy: High
pH: 8.1
Volume: 4.50 ml
Concentration: 53.0 million/ml
Motility: 1 hr after ejaculation: 50%
Grade of Motility (I-IV): 1 hr after ejaculation: I II III
Vitality: 1 hr after ejaculation: 73%
Normal Morphology (WHO 1999): 10%
Immature Forms: None
Leukocytes: NO
ברצוני לדעת האם הבדיקה תקינה? יש לציין שהוא סובל מכאבים כל הזמן והוא קיבל תור לאורולוג מהצבא רק לסוף אוקטובר. מה ניתן לעשות? האם לא נגרם לו עוד נזק בכך שהוא עושה פעילות של חייל קרבי?
תודה
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ספירת זרע - תגובה
ד''ר אורי גור23/09/2011הבדיקה תקינה
אם כאביו קשורים בוריקוצל ולא בבעיה אחרת - השרות הקרבי לא יזיק ולא יחמיר את הוריקוצל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוריקוצלה
אמא לחייל23/09/2011אני מאוד מודה לך על התשובה.
יש לי עוד שאלה. הכאבים מגבילים אותו בפעילויות רבות. מה עושים בקשר לכאבים? האם הוא צריך לעבור ניתוח כדי לפתור את בעיית הכאבים?
בתודה מראש
אמא של חייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוריקוצלה - תגובה
ד''ר אורי גור01/10/2011ניתוח לא בהכרח יפתור את בעית הכאבים
ולכן המלצה על ניתוח רק בשל כאבים - הינה בעייתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)