שאלה שחשובה לי...

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה שחשובה לי...
    SUN1
    20/10/2011

    אבי בן 70 עבר לפני כחודש ניתוח ראש עקב דימום במעטפת המוח.הנוזלים נוקזו והניתוח עבר בהצלחה.אך מייד לאחר הניתוח אבי סבל מאי יכולת לתת שתן.[השתן יצא רק בטיפות] מוזר שלא חיברו אותו מייד לקטטר אחרי הניתוח דבר שלא היה ברור לי מלכתחילה.כשהוא התלונן על כך שאינו יכול לתת שתן נאמר לו שכנראה יש דלקת ושיחררו אותו הביתה עם טיפול תרופתי.כשזה לא עזר חזרנו לבית החולים הוא חובר מייד לקטטר ונעשה לו אולטרסאונד של דרכי השתן והכליות והבדיקה הראתה שיש עודף שתן בשלפוחית בכמות של כמעט ליטר.עקב כך החליטו שהוא ישאר עם הקטטר למשך שישה ימים נוספים.לאחר כשישה ימים כשניסו להוריד את הקטטר הוא עדיין לא הצליח לתת שתן לבד ואז שוב החזירו את הקטטר לעוד עשרה ימים,והרופא ציין שאם גם אז לאחר הורדה של הקטטר הוא לא יצליח לתת שתן בעצמו ינתחו אותו עקב ערמונית מוגדלת.חשוב לי לציין שאבא לא סבל קודם מבעיות כלשהן בדרכי השתן או הערמונית.
    כיצד יתכן שמייד לאחר הניתוח החלו הבעיות?????.ואם כן יהייה צורך בניתוח כיצד הוא מתבצע?
    אשמח לתגובות שלכם בעניין המקרה.
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שחשובה לי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שחשובה לי... - תגובה

    ד''ר אורי גור
    21/10/2011

    יתכן שההפרעה העצבית שנגרמה הביאה ליציאתו מהאיזון הדק שבין היכולת להשתין ובין אצירת שתן
    כדאי לנסות גמילה נוספת עם טיפול תרופתי מתאים לערמונית - ואולי קצת להתרחק מהארוע המוחי ולא למהר לניתוח
    אפשרויות הניתוח לערמונית - כריתה פתוחה דרך הבטן או ניתוח סגור דרך השופכה(אנדוסקופי) - תלוי בעיקר בגודלה של הערמונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה על התשובה לשאלתי..

    SUN1
    21/10/2011

    ברצוני להוסיף שאבא כן מקבל כדורים להקטנת הערמונית[אגב הערמונית מעט מוגדלת] וכדורים לכיווץ השלפוחית עם קטטר לעוד כמה ימים נוספים.
    העניין הוא שהאורולוג אמר שרק במקרה והפעם בעזרת כדורים זה לא ישתפר יצטרכו לנתח.האם גם אז אם לא יכול שיפור עדיין לא כדאיי לחשוב על אופציה של ניתוח?..
    מה הסיכוי שהעניין יסתדר באמצעות כדורים???????
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו