מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תסביבחסוי26/10/2011
שלום דוקטור אני ליאור ואני בן 15 ויש לי כמה דברים לומר לך
זה היה ארוך אבל אני חייב את עזרתך בשנה שעברה הלכתי לבית הספר כמו כול הילדים כרגיל ופיתאום תקף אותי כאב איום ונורא מאשך שמאל לבטן העליונה
הבנתי שמשהו לא בסדר וחזרתי הביתה ניכנסתי לשרותי ולאט לאט החזרתי את האשך שלי לימקומו והבנתי שהיה לי תסביב אשך וטוב שחזרתי לבית בימהרה וסידרתי הכול
הלכתי לאורולוג ואמרתי לו על כך והוא אמר לי שאים זה היה מיקרה חד פעמי ושהכול בסדר עכשו ושהחזרתי את האשך למקום אין סיבה לעשות כלום
הוא גם בדק אותי ומישש ואמר שהכול תקין אצלי
מאז חיי הם ממש לא חיים אני מפחד ללכת ברחוב ומפחד להנות כמו
כול הנערים בגילי שמציעים לי לצאת אני חושב לא פעמים אלה מיליון פעמים מיתוך פחד איום אני מרגיש כלוא
וחרדה חזקה נימצאת עלי
עוד מאת מתחילה שנת הלימוד ואני כול כך חושש מהליכה לבית הספר .... ומהלך היום אני הרבה חושב מה העשה בתור אדם מבוגר עים מישפחה וילדים ואישה עבודה וכו.......
איך אני יחייה ככה בצורה הזואתי אני מרגיש שאני לא מסוגל לצאת לבחוץ מרוב פחד וחרדה נוראית
חוץ מיזה הלכתי לבדיקת אולטרסאונד
והרופא אמר לי שיש לי מיקרוקלציפיקציות שזה
סיד באשכים ושזה כלופ וזה דבר שכיח שלא גורם לשום בעיות ו
אמרתי לאורולוג שאני מרגיש כמו גושים שיוצאים לי מיתוך יותרות האשכים
ובאמת ראו באולטרסאונד מיספר נגעים ציסטיים עד כ0.8
יש לי בצד ימין ציסטה אחת ובצד שמאל יש לי כמה ציסטות
ואני ממש יכול להרגיש אותן במישוש ממש כמו גבשוש שיוצא מיתוך יותרת האשך
(ברואש יותרת האשך)
וזהו אשכים סימטריות תקינות הכול תקין אפידידימיס אינו מוגדל
הכול תקין ברוך ה' אבל החרדה מאז התסביב לא מניחה לי לרגע ולא עוזבת אותי דוקטור אני ממש מפחד תיראה אני לא חיי מאז המיקרה הזה אני כלוא בתוך הבית ונימנע כמה שיותר לצאת לבחוץ במהלך הלימודים כול בוקר זה היה סיוט של בחילות ותופעות של חרדה
ליפני הליכה לבית הספר ובדיקה של שק האשכים דקות ארוכות בשירותים וככה אני ממש גמור ועצוב לי מאוד שליפני שאני יוצא לאן שהוא
אני בודק את השק ודואג עים היה משהו
וגם כול כאב קטן אני דואג
בקיצור אלו לא חיים דוקטור סליחה באמת סליחה על ההודעה הארוכה בבקשה תבין אותי
ותן לי עצות בתודה ענקית ליאור...................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסביב - תגובה
ד''ר נחום זילבר27/10/2011אתה דואג יתר על המידה. תחיה חיים נורמלים ורגילים כמו חביריך. תספר על חרדותיך לרופא ותבקש ממנו מכתב הפניה לחדר מיון הקרוב אליך ללא תאריך ועם אבחנה של תסביב האשך. וכאשר תרגיש כאבים עזים פתאומיים באחד האשכים פנה למיון מידית. אין כל צורך בבדיקות העצמיות ומחשבות מיותרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)