תסביב

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • תסביב
    חסוי
    26/10/2011

    שלום דוקטור אני ליאור ואני בן 15 ויש לי כמה דברים לומר לך

    זה היה ארוך אבל אני חייב את עזרתך בשנה שעברה הלכתי לבית הספר כמו כול הילדים כרגיל ופיתאום תקף אותי כאב איום ונורא מאשך שמאל לבטן העליונה

    הבנתי שמשהו לא בסדר וחזרתי הביתה ניכנסתי לשרותי ולאט לאט החזרתי את האשך שלי לימקומו והבנתי שהיה לי תסביב אשך וטוב שחזרתי לבית בימהרה וסידרתי הכול

    הלכתי לאורולוג ואמרתי לו על כך והוא אמר לי שאים זה היה מיקרה חד פעמי ושהכול בסדר עכשו ושהחזרתי את האשך למקום אין סיבה לעשות כלום

    הוא גם בדק אותי ומישש ואמר שהכול תקין אצלי

    מאז חיי הם ממש לא חיים אני מפחד ללכת ברחוב ומפחד להנות כמו

    כול הנערים בגילי שמציעים לי לצאת אני חושב לא פעמים אלה מיליון פעמים מיתוך פחד איום אני מרגיש כלוא

    וחרדה חזקה נימצאת עלי

    עוד מאת מתחילה שנת הלימוד ואני כול כך חושש מהליכה לבית הספר .... ומהלך היום אני הרבה חושב מה העשה בתור אדם מבוגר עים מישפחה וילדים ואישה עבודה וכו.......

    איך אני יחייה ככה בצורה הזואתי אני מרגיש שאני לא מסוגל לצאת לבחוץ מרוב פחד וחרדה נוראית

    חוץ מיזה הלכתי לבדיקת אולטרסאונד

    והרופא אמר לי שיש לי מיקרוקלציפיקציות שזה

    סיד באשכים ושזה כלופ וזה דבר שכיח שלא גורם לשום בעיות ו

    אמרתי לאורולוג שאני מרגיש כמו גושים שיוצאים לי מיתוך יותרות האשכים

    ובאמת ראו באולטרסאונד מיספר נגעים ציסטיים עד כ0.8

    יש לי בצד ימין ציסטה אחת ובצד שמאל יש לי כמה ציסטות

    ואני ממש יכול להרגיש אותן במישוש ממש כמו גבשוש שיוצא מיתוך יותרת האשך

    (ברואש יותרת האשך)

    וזהו אשכים סימטריות תקינות הכול תקין אפידידימיס אינו מוגדל

    הכול תקין ברוך ה' אבל החרדה מאז התסביב לא מניחה לי לרגע ולא עוזבת אותי דוקטור אני ממש מפחד תיראה אני לא חיי מאז המיקרה הזה אני כלוא בתוך הבית ונימנע כמה שיותר לצאת לבחוץ במהלך הלימודים כול בוקר זה היה סיוט של בחילות ותופעות של חרדה

    ליפני הליכה לבית הספר ובדיקה של שק האשכים דקות ארוכות בשירותים וככה אני ממש גמור ועצוב לי מאוד שליפני שאני יוצא לאן שהוא

    אני בודק את השק ודואג עים היה משהו

    וגם כול כאב קטן אני דואג

    בקיצור אלו לא חיים דוקטור סליחה באמת סליחה על ההודעה הארוכה בבקשה תבין אותי

    ותן לי עצות בתודה ענקית ליאור...................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסביב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסביב - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    27/10/2011

    אתה דואג יתר על המידה. תחיה חיים נורמלים ורגילים כמו חביריך. תספר על חרדותיך לרופא ותבקש ממנו מכתב הפניה לחדר מיון הקרוב אליך ללא תאריך ועם אבחנה של תסביב האשך. וכאשר תרגיש כאבים עזים פתאומיים באחד האשכים פנה למיון מידית. אין כל צורך בבדיקות העצמיות ומחשבות מיותרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו