כאב צד ימין

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • כאב צד ימין
    צאלי
    17/01/2012

    לפני כמה זמן החלו לי כאבים בכל אזור מערכת העיכול. כרגע האבחון ע"י גסטרו שזה פשוט וירוס. אבל המאפיין הכי חזק הוא כאב נמוך בצד ימין תחתון (כמו אבן) שיושבת לי מעל האגן) וגלים של כאבים חזקים יותר מתחת לצלע, מאחורה בגב מעל האגן, מקדימה באגן.
    יש לי כאבים גם בשאר הבטן אבל הם יותר רגעיים וחולים מהר ויותר עמומים. פה מדובר בדקירות (לא בלתי נסבלות). לפעמים הכאבים הם קרוב למשפעה יותר ואז יש לי תחושה שאני צריך להשתין כל עשר דקות אם כי אין לי שתן. גסטרו ורפוא פנימית קבעו (אם כי ללא בדיקות) שלא מדובר בתוספתן. האם זה יכול להיות כליות או שזה קשור למה שיש לי במערכת העיכול? האם להמתין ולראות אם זה עובר יחד עם מערכת העיכול או שכדאי לפנות לרופא נוסף בנוגע לכאב זה? אני חייב לציין שכבר עייפתי מביקורי רופא כי הרופא משפחה שלי היה קצת אוזל וגרם לי לפנות ל-5 רופאים שונים לקבלת חוו"ד נוספת. והאמת שנראה לי שגם הם מתחילים לא לקחת אותי יותר מדי ברצינות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב צד ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב צד ימין - תגובה

    ד''ר אורי גור
    22/01/2012

    יתכן וקשור באבנים בדרכי השתן,
    אם נמשך פנה לאורולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו