תפקוד מיני

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • תפקוד מיני
    שלומי
    10/03/2012

    היי ד"ר התפקוד המיני שלי היה בעבר 70 אחוז בערך מתוך 100 שזה אומר לא מושלם אבל עובר כמו שאומרים...לפני כשנה חבר נתן לי לנסות תכשיר שנקרא kamagra gel
    במשך שנה עד היום אני משתמש בתכשיר כפעמיים בשבוע..אין לי שום תופעות לוואי ולא היו מעולם ואני תמיד מרגיש בסדר גמור שאני לוקח את זה.....זה שקיות בטעמים נוזל סמיך ששותים קצת מר..עשוי לפי מה שהבנתי מאותו חומר כמו הויאגרה...
    היחסים שלי מושלמים 100 אחוז אני ואשתי מאושרים הזקפה יותר חזקה מתמיד ואפילו אני לא גומר מהר כמו לפני שנה...שאלתי היא האם אני לא פוגע בעצמי באיזה שהוא מובן זה בסדר שאמשיך להשתמש אני קונה את זה בחנות סקס 30 שקל שקית.אבל תמיד יש לי חששות מה אתה מציע לי...יש אולי משהו טבעי שיכול לעשות את אותה העבודה שמעתי על הg יגואר משהו חדש מה אתה אומר תעזור לי תציע לי שיהיה רגוע תודה ושבוע נעים סליחה על ההודעה הארוכה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקוד מיני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד מיני - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    11/03/2012

    לא מכיר מה שכתבת. אם הרוקח יוכל לענות על שאלותיך במקום שרכשת אז מצוין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו