דלקת כרונית בערמונית - אשמח אם תענו

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת כרונית בערמונית - אשמח אם תענו
    דן
    20/03/2012

    אני בן 21, לאחר שנים של כל התסמינים האפשריים בזמנים שונים כגון כאבי גב תחתון, שתן מוגבר בלילה , כאבים בפי הטבעת, כאבים בפירינאום, הפרעות בזיקפה, חוסר חשק למין, חום באיזור איבר המין, חיידק ureaplasma urealyticum בבדיקת זרע לסירוגין, כאבים באשכים, כאבי בטן כולל 2 ארוזיות שטחיות בגסטרוסקופיה, כאבים במפשעות, כאבי מותניים ועוד.
    בתור חייל עברתי כמה בדיקות אצל אורולוגים ובסוף אובחנתי כביכול כחולה פרוסטטיטיס כרונית בלי שום בדיקה.
    היום סוף סוף עברתי בדיקה בפי הטבעת שגרמה לי לצרוח מרוב כאבים ותחושת שריפה שבסופה יצא חומר לבן שהאורולוג אמר שזה מוגלה.
    מאחר ואראה אותו רק עוד שבועיים אשמח אם תענו לי על כמה שאלות:
    1. האם זה אומר משהו לגבי סוג דלקת הערמונית שיש לי?
    2. האם בהכרח זה שכאב לי אומר שיש לי דלקת כרונית?
    3. האם זה ששורף לי עדיין כ8 שעות לאחר הבדיקה אומר משהו?
    4.איך אפשר לבדוק את סוג דלקת הערמונית בעוד דרכים?
    5.האם מומלץ לעשות עוד משהו חוץ מלקחת את הציפרודקס?

    תודה מראש, אודה לכם מאוד על תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלתי

    דן
    20/03/2012

    ישנם עוד כמה שאלות ששכחתי..
    - האם הוא הרגיש את גודל הערמונית בבדיקה? אם לא האם צריך לבדוק זאת בדרך אחרת?
    - האם צריך לעשות בדיקות למחלות מין למשל, זרע? שתן?
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו