כאבים במותן

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במותן
    ענבר
    13/04/2012

    שלום אני בחורה בת 24. לפני 3 שבועות גילו אצלי e-coli עם עמידות חלקית לאנטיביוטיקה, טופלתי 10 ימים בזינט ע''פ רגישות החיידק. יש לציין כי היו כאבים ודחיפות במתן שתן ללא צריבה. לאחר הטיפול התלונות לא חלפו וכמו כן התחילו גם כאבים במותן ימין. הופנתי לבי''ח שם החלו לתת לי רוצפין IV לאחר 3 מנות חשתי רע מאוד: כאבי בטן מטורפים שלשולים ותחושה רעה כללית, ולכן הטיפול הופסק. החליטו לא לתת לי יותא אנטיביוטיקה מכיוון ובבדיקת שתן הרגילה לא היתה עדות לדלקת.

    זהו, אז שמאז הכאבים במותן לא עוברים ואילו רק מחריפים. עברתי US אשר הדגים ממצא אשר יכול להתאים לפיאלונפריטיס ( מס מוקדים היפראקוגניים בכליה ימין- ללא קולקציה) אך מכיוון שמדדי הCRP היו תקינים הוחלט לשחרר אותי הביתה ללא טיפול שוב!!!
    אני מאוד מודאגת מכך שהכאבים לא עוברים ואילו אף מחריפים.

    שאלתי היא האם יכול להיות מצב של פיאלונפריטיס ללא עדות בבדיקות דם?? יכול להיות שמפספסים? מה עליילעשות? אני מאוד מודאגת...

    התלונות שלי כרגע הן: כאבים חזקים במותן ימין, כאבים בגב התחתון, צמרמורת ובחילה.

    תודה וחגשמח ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים במותן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במותן - תגובה

    ד''ר אורי גור
    15/04/2012

    אם יש כאבים + צמרמורת +בחילה- נראה שהטיפול בך לא הסתיים.
    אולי צריך לבצע CT לוודא שאין אבנים?
    פני לרופא המשפחה או לאורולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו