האם אבן בגודל כזה יכול להיעלם בלי ריסוק

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • האם אבן בגודל כזה יכול להיעלם בלי ריסוק
    ד''ר נחום זילבר
    13/06/2012

    אני בן 36 לפני יותר מעשר שנים לאחר us כליות ושלפוחית התגלתה אצלי אבן בגודל 0.7 ס"מ בכליה ימין.הזנחתי ולא טיפלתי.חזרתי על בדיקת ה us פעמיים תוך 4 שנים לאחר מכן והתברר שאין ממצאים בבדיקות והכל תקין.לפני 7 חודשים עשיתי us בטן עליונה וגם התברר שאין ממצא בכליות.מעל לשנה יש לי דקירות במותן ימין,מקדימה אחורה ומהצד.דקירות ממוקדות.עברתי בדיות שתן כלליות לפני 5 חודשים והיו תקינות.השאלה היא האם אבן בגודל כזה יכול להיעלם בלי ריסוק,האם יש לי בשלפוחית חלקים מהאבן מה שיכול לגרור דלקות,האם דקירות אלו מופיעות בגלל אבן או אולי גרגירי חול שלא רואים ב us .לציין כי אני מתעורר לעיתים קרובות פעם או פעמיים בלילה להשתין.יוצאים לי כמויות גדולות של שתן ובצבע במים לרוב אך ההשתנה הראשונה תמיד נעצרת באמצע ואז ממשיך שוב פעם.האם יש לי ממה לחשוש והאם אני אמור לעבור בדיקות נוספות?
    יש לציין שאני שותה בכמויות סבירות.בין 4-6 כוסות מים ביום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים בכליות - תגובה

    ד''ר אורי גור
    18/06/2012

    יתכן שהאבן יצאה מבלי שהרגשת
    חשוב להיות במעקב אורולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו