שאלה חשובה .

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה .
    רועי
    22/06/2012

    שלום רב ,
    אני בחור בן 25 בריא לחלוטין תודה לאל .
    לפני כחצי שנה התחלתי להרגיש כאבים עוויתים במותן שמאלי , עשיתי צילומים וכדומה והתברר שיש לי שני אבנים בכליה שמאלית בגודל 2 מ"מ והאבן השניה בגודל 5 מ "מ .
    פעם בחודש אני חווה התקף כאבים עזים במותן , אני מוזעק לבית חולים לקבל זריקת וולטרין אשר רק וולטרין עוזרת לי ( לא טראמל ולא פאפאברין) .
    שאלה ראשונה האם אפשר לקבל זריקת וולטרין בפרקי זמן קצרים משהו כמו שלושה ימיים או ארבעה ימים ??
    שאלה שניה : בצילומים CT נאמר לי שהאבן נמצאה דיסטלית (מרוחקת מהכליה) האבן נמצאת בשליש התחתון של השופכן . אבל ברגע שיש לי התקף אני מרגיש הכאבים בדיוק איפה שהכליה נמצאת בוגבה הבטן מאחורה בגב..
    האם יתכן שהאבן תחזור כלפי מעלה לאזור הכליה ? או שיש מסתם בין הכליה לשופכן שמונע מהשתן והאבן לחזור כלפי מעלה ??

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה . - תגובה

    ד''ר אורי גור
    17/07/2012

    1. כן
    2. האבן לא עולה. אבל, הכאב בהחלט מורגש למעלה, למרות שהאבן כבר ירדה חלק מהדרך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו