כאבים מתמשכים באשך

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים מתמשכים באשך
    ברגמן
    10/03/2013

    שלום
    אני בן 23 , במהלך שירותי הצבאי כלוחם התחילו לי כאבים באשך השמאלי (ב 0.1% מהזמן גם בימני) הופנתי לכמה בדיקות אולטרא סאונד ולא נמצאו סימנים לבקע ודאי,בנוסף נמצאה אצלי וריקוצלה דרגה 2 (מרקם תקין) אך נאמר לי שלא סביר שזה הגורם לכאבים (במיוחד אם הם עזים לפעמים) האשך כאב לי באותה מידה גם בתקופת הבדיקה הראשונה שבא הוריקוצלה היתה בדרגה 1.
    נשלחתי גם לשתי בדיקות זרע שנמצא תקין לחלוטין.
    לאחרונה השתחררתי מהצבא והתחלתי לשחות אך אחרי השחייה כואב לי במשך כיום האשך השמאלי (לרוב לא בזמן השחייה).
    כאשר אני מפעיל לחץ תוך בטני אני מרגיש משהו באשך,כמעט תמיד בדיוק באותה נקודה (מאחורה למעלה) ולרוב הכאב מופיע ברגע שבו אני מרפה.
    בשנה האחרונה זה הגיע למצב שמלחץ מתון בשירותים או משיעול חזק מתחיל לכאוב לי באזור.
    לעומת זאת יכול לכאוב לי פתאום במנוחה אפילו 10 שעות לאחר המאמץ.
    יש לי תחושה שכאשר אני מקיים יחסי מין בתדירות גבוהה הכאבים מתעצמים (גם במהלך הימים שאחרי).
    כמו כן הרבה פעמים נלוות לכאב תחושה של התפסות שרירים בחלק הפנימי של העכוז השמאלי או של החלק הצמוד בירך.
    חשוב לי רק להדגיש שהכאב הוא הרבה פעמים נקודתי ותחושת המועקה/לחץ היא כמעט תמיד מאד נקודתית.
    אני לא יודע יודע אם בצבא ניסו להפטר ממני אבל אני קצת אובד עצות.
    אודה מאד לכל מענה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים מתמשכים באשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מתמשכים באשך - תגובה

    ד''ר ירון ארליך
    15/03/2013

    לעיתים וריקוצל גורם לכאבים. אני ממליץ לפנות לאורולוג לבדיקה, אולי אפשר לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו