שאלות על הידרוצלה

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על הידרוצלה
    אילן
    18/01/2011

    אני בן 63 וסובל מהידרוצלה די גדולה מזה מספר חודשים. בהתחלה הייתה מאד קטנה ולא ממש חשתי בה ולכן לא יחסתי לזה חשיבות. אחר כך גדלה בקצב מהר ונוצר לחץ די גדול שמתחיל להכאיב במקצת. אני מבין שהפתרון המומלץ הוא ניתוח אך אני די חושש ממנו. השאלות שלי הן:
    1. ממה נגרמת הידרוצלה אצל מבוגרים.
    2. האם יתכן שיפור (הקטנה) של ההידרוצלה במשך הזמן.
    3. אם מדובר בשק סגור - כיצד כמות המים יכולה לרדת, או להפך לעלות.
    4. אם זה ממשיך לגדול האם זה עלול להגיע למצב שיהיה הכרח בביצוע ניתוח באופן מיידי.
    5. איזה סיבוכים עשויים להיות בניתוח
    6 בשורה התחתונה - האם יש טעם להמתין עם הניתוח או שזו רק דחיה ללא תועלת ועדיף לנתח בשלב מוקדם.

    בתודה,
    אילן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על הידרוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות על הידרוצלה - תגובה

    ד''ר אורי גור
    19/01/2011

    1. תגובה לחבלה? לדלקת? לפעמים לאחר ניתוח למשל בקע.
    2. לא
    3. העטיפות שעוטפות את השק ממשיכות לייצר נוזל ולכן גדל
    4. בהנחה שאין בקע - לרוב אין צורך בניתוח מיידי
    5. דימום, זיהום - לא שכיחים.
    6. אין טעם לדחות אם מפריע. לא דחוף לטפל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו