פענוח החיידק בדרכי השתן

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח החיידק בדרכי השתן
    חן
    19/01/2011

    שלום רב!

    אני בת 22 וסובלת מסמפטומים חריפים של דלקת בדרכי השתן, סימפטומים אלו מופיעים אך ורק לאחר קיום יחסי מין כבר מגיל 17.
    הכאבים בלתי נסבלים אני ממהרת לרופא שנותן לי אנטיביוטיקה, לפני הנטילה אני נותנת דגימת שתן, ולאחר לאחר מכן מתחילה טיפול אנטיביוטי. לרוב לאחר בכדור הראשון - שני הכאבים והצריבות נפסקים. לאחרונה רק לאחר 5-6 כדורים הכאבים חולפים, אך עדיין יש רגישות של כשבוע אחרי סיום הכאבים_(תדירות המקרים גבוהה מאוד - במידה ויש חבר קבוע ויש פעילות מינית יומיומית מדובר על 3-4 מקרים כאלה בחצי שנה )

    לאחר כל בדיקת שתן יוצאות תוצאות של - 500+ לקוציטוריה_שמופיע תמיד בצבע אדום)
    ותרבית שתן - שלילית!!!
    תמיד אותה התוצאה
    הסימפטומים מחריפים מפעם לפעם, והתרביות ממשיכות להגיע שליליות ואין אפשרות לדעת מה הגורם.
    מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח החיידק בדרכי השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח החיידק בדרכי השתן - תגובה

    ד''ר אורי גור
    19/01/2011

    להתרוקן לפני קיום יחסים
    תרביות שתן לפני תחילת אנטיביוטיקה
    לשקול טיפול מונע קבוע או טיפול מונע סביב קיום יחסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו