דלקת ערמונית?

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת ערמונית?
    ד.
    26/01/2011

    לום רב.
    אני בן 25. לפני חודשיים התחילה צריבה בפין שכעבור כמה ימים התפתחה לכאבים חזקים וקושי להשתין. הגעתי למיון שם אחרי בדיקה רקטלית אובחנה דלקת בערמונית וניתנה אנטיביוטיקה ציפרו' ל-3 שבועות. בביקורת אחרי שבועיים הועלה המינון ל-4 ואחרי כן ל-6. באין שיפור ניגשתי לאורולוג בכיר מומחה, לאחר חודש עם בדיקות US וCT אבנים. הוא ערך בדיקה רקטלית נוספת והוצאת נוזל ערמונית . לפי מה שאמר, הצילומים ובדיקות הדם והשתן תקינות ולפי בדיקת הערמונית אין סימנים לדלקת ויש להפסיק את האנטיביוטיקה(לאחר מעל 3 שבועות), והגוף נראה תקין. בבדיקת ותרבית שתן חדשה הכל יצא תקין
    לאחר ההפסקה חזרתי לתפקד בצורה מסוימת וחוויתי הקלה כלשהי(יתכן ופסיכולוגית..) אך הכאבים בעודם- בעיקר צריבה/דקירות/כאב בפין שלעיתים מתגבר אחרי מתן שתן, וחוסר נעימות בכל אזור דרכי השתן.
    אני מתקשה לתפקד ולא כ"כ יודע מה לעשות.
    האם יתכן שמדובר בCPPS?-איך מאבחנים זאת? למה הרופאים לא מעלים את האפשרות?
    כרגע אני לא ככ יודע לעשות כי ההבחנה האחרונה הייתה שהכל כביכול בסדר..
    אשמח לעזרה כלשהי..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת ערמונית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת ערמונית? - תגובה

    ד''ר אורי גור
    26/01/2011

    יתכן.
    חזור על תרבית זרע.
    פנה לאורולוג לשקול טיפול תרופתי בהתאם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו