שאלה

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יובל
    30/01/2011

    שלום שמי יובל בן26 לפני כשנה התחתנתי והיו לי בעיות זיקפה וחוסר בתשוקה ולפעמים לא הייתה זיקפה בכלל .לאחר בדיקות דם שהרופא משפחה שלח אותי לעשות הוא אמר לי שיכול להיות שיש לי דלקת בפרוסטטה (למרות שתרבית השתן ובדיקות הדם יצאו תקינות חוץ מבדיקהPSA שיצאה 1.5) למרות שהערך תקין הוא מוגבר לגילי .נשלחתי גם לעשות אולטרסאונד שיצא תקין הערמונית בגודל 21 סמ .בסופו של דבר לקחתי אנטביוטיקה ל10 ימים לא עזר לי במיוחד לאחר חודשיים הלכתי לאורולוג מומחה שאמר לי שהוא לא מבין למה הרופא משפחה שלח אותי לבדיקה של PSA הוא אמר שהיא לא אומרת כלום בגיל שלי ...לאחר חודש הלכתי לעוד אורולוג שנתן לי משחה בשם טסטוסטרון למרוח פעם ביום ו (הטסטורון שלי הוא 11.5) בנוסף שוב אנטביוטיקה ל10 ימים בקיצור אשמח שמוע מה אתה חושב האם זה דלקת או משהוא אחר ?מה שמפריע לי קיום זה בעית הזיקפה ....תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בתפקוד מיני

    ד''ר נחום זילבר
    04/02/2011

    לפי התאור שלך אין סמני דלקת, אלא הפרעות בתפקוד מיני. פנה לאורולוג המומחה בבעיות אלה והוא יוכל לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו