וריקוצלה,

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • וריקוצלה,
    אור
    31/01/2011

    שלום, אני בן 26
    לאחר כבאים מושכים שחשתי בחודש האחרון, יחד עם נפיחות באשך השמאלי ניגשתי לבצע us אשכים ובמפשעה לאחר שגם פגשתי אורולוג. תחילה היה חשש לבקע והתרחבות וורידים באשכים. בדיקת us העלתה כי יש הסתיידויות רבות של הטוניקב אלבוגינאה בשני האשכים ו נמצאו מספר מיקרוקלציפיקאציות באשך השמאלי, נמצאה וריקוצלה שמאלית קטנה ללא ריפלוקס עם ורידים עד 4 מ"מ בקוטר מקסימאלי.
    האורולוג לאחר הUS אמר כי הוריקוצלה לא כזה נוראה כמו שחשב ולכן אין צורך לדעתו לבצע ניתוח אבל בכל זאת מצא שיש חשש להצטברות סידן באשכים וירידה בפוריות נתון שנורא מלחיץ אותי.
    הייתי רוצה לדעת מה הסיכון, האם יש וודאות קרובה לודאי שאני סובל מאי פוריות מוחלטת, מה עליי לעשות, האם בכל זאת ללחוץ ולעשות ניתוח להתרת הוריקוצלה.

    אנא החזרו לי תשובה בהקדם. כמו כן, מאז הבדיקות שנעשו שבוע שעבר אין כל נפיחות ואין כל כאבים באיזור.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקוצלה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה, - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    04/02/2011

    בדיקת הפוריות הטובה ביותר זו בדיקת הזרע. בצע אותה ותהיה יותר שקט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו