רגישות בקצה איבר המין

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות בקצה איבר המין
    אנונימי
    01/02/2011

    שלום,

    מזה כשנה וחצי אנ יסובל מרגישות בקצה של איבר המין.
    בדיקות שנעשו:
    2 בדיקות אצל רופא עור:
    1. לא ראה כלום
    2. המליץ להפסיק לקחת ויטמנים ותוספים ובנוסף להימנע ממגע של סבון עם איבר המין.

    נמרח משחת טראומיל כשבועיים על המקום - לא עזר ואפילו החלו להופיע כאבים.
    נמרח אפלומיצין לתקופה מסוימת - גם ללא הועיל.

    בבדיקה אצל אורולוג - לא מצא כלום ( הפנה לבדיקת אולטראסונד ) - ללא הועיל.
    כאמור לא חל שינוי בשום שלב.
    כרגע אני במצב של חוסר ודאות וללא כיוון של ממש - שוקל לנסות תחום הומאופטי.

    שאלה - האם ייתכן ורגישות זו נוצרה עקב חיכוך או אוננות (עם התמקדות בקצה הפין ). אוסיף כי בזכרון מעורפל אני חושב שהבעיה נוצרה בגלל האוננות אך בנקודת המבט של היום זה נראה לי לא הגיוני כל כך.

    אשמח לקבל חוות דעת נוספת בנושא זה ועצות להמשך.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות בקצה איבר המין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות בקצה איבר המין - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    04/02/2011

    יתכן והרקע לבעיה הוא מה שציינת.
    פנה לרופא עוד שמתמחה גם בבעיות מין ואולי הוא יאבחן ויטפל יותר טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו