אשמח לתשובה

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לתשובה
    יובל
    13/02/2011

    שלום שמי יובל בן26 לפני כשנה התחתנתי והיו לי בעיות זיקפה וחוסר בתשוקה ולפעמים לא הייתה זיקפה בכלל .לאחר בדיקות דם שהרופא משפחה שלח אותי לעשות הוא אמר לי שיכול להיות שיש לי דלקת בפרוסטטה (למרות שתרבית השתן ובדיקות הדם יצאו תקינות חוץ מבדיקהPSA שיצאה 1.46 ולאחר 5 חודשים 1.5) למרות שהערך תקין הוא מוגבר לגילי .נשלחתי גם לעשות אולטרסאונד שיצא תקין הערמונית בגודל 21 סמ .בסופו של דבר לקחתי אנטביוטיקה ל10 ימים לא עזר לי במיוחד לאחר חודשיים הלכתי לאורולוג מומחה שאמר לי שהוא לא מבין למה הרופא משפחה שלח אותי לבדיקה של PSA הוא אמר שהיא לא אומרת כלום בגיל שלי ...לאחר חודש הלכתי לעוד אורולוג שנתן לי משחה בשם טסטוסטרון למרוח פעם ביום ובנוסף שוב אנטביוטיקה ל10 ימים בקיצור אשמח שמוע מה אתה חושב האם זה דלקת או משהוא אחר ?מה שמפריע לי קיום זה בעית הזיקפה ....תודה מראש רציתי להוסיף שרמת shbg שלי היא 22.6 האם זה מסמל על בעיה מסויימת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לתשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה - תגובה

    ד''ר יוסף שמואלי
    13/02/2011

    שלום לך, עליך לעבור בירור מקיף יותר עקב גילך הצעיר, מחלות רקע ? , על מנת לקבוע אם ההפרעה הינה על רקע גופני או פסיכולוגי
    בהצלחה

    ד"ר יוסף שמואלי
    מומחה לכירורגיה אורולוגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו