כאבים ורגישות בבטן תחתונה

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ורגישות בבטן תחתונה
    יריב
    04/04/2011

    שלום רב,
    לפני כשלושה שבועות בעת מתן שתן חשתי כאב חד בבטן התחתונה בצד שמאל. מאז אני מרגיש כאבים בבטן התחתונה ותחושה של נפיחות בכל אזור הבטן התחתונה. הכאבים לא פוסקים והאזור רגיש מאוד. בעת מתן שתן אני מרגיש רגישות ומאמץ של אזור הבטן התחתונה.
    עשו לי בדיקת שתן ותרבית שתן ושללו דלקת. בדיקות הדם היו תקינות ולא הצביעו על דלקת. אורולוג בדק אותי ואמר כי הוא לא חושב שהבעיה באיבר המין ואף עשיתי צילום אולטראסאונד בטני שלא העלה כל ממצאים.
    כירורג בדק אותי בבית חולים ואמר כי הכול נראה לו תקין. היציאות שלי תקינות כך שלא נראה לי שמדובר בבעיית גסטרו.
    אני סבור שמדובר בבעיה שקשורה במערכת השתן/ איבר המין כי כל אזור הבטן התחתונה מאוד רגיש כל הזמן וזה ממש מקשה על התקפוד היומיומי שלי.
    אף רופא לא אבחן עד כה מה הבעיה. מה דעתך בנדון ואיזה כיוונים היית ממליץ לבדוק.
    אציין כי הרופא המטפל אמר כי אם לא תהיה ברירה הוא ישלח אותי לסי.טי. השאלה אם לדעתך זה יגלה את מקור הבעיה בוודאות.
    בינתיים הפנו אותי לרופא פנימאי. אציין כי בימים האחרונים הכאב התחיל להתרכז בצד שמאל של הבטן - מהם הכיוונים האפשריים? האם בדיקת ct תגלה בוודאות את הבעיה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ורגישות בבטן תחתונה - תגובה

    ד''ר אורי גור
    04/04/2011

    אין אף בדיקה שיכולה לגלות בוודאות
    ממה שתיארת הכאב לא בהכרח קשור בדרכי השתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו