מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אשך לא מפותחישי06/04/2011
אני בן 17 בגיל מאוד צעיר (כמה חודשים) עברתי ניתוח לתיקון בקע והורדת אשך תמיר
בשנים האחרונות ללא קשר לבעייה הזו עברתי בדיקות בהתפתחות הכללית - והרופא היה בודק אתת ההתפתחות של האשכים ולא הודיע על שום בעייה... אבל שמתי לב לפני הרבה זמן שיש הבדל משמעותי בגבהים של שניהם ולאחרונה שמתי לב שיש הבדל גדול בגודל שלהם האחד המפותח הרבה יותר גדול והורידים הרבה יותר מוארכים ולכן נתלה למטה והשני מאוד מאוד קטן ומאוד צמוד ללמעלה... גודל האיבר למרות הכל גדול מהממוצע ולכן אני לא חושב שיש לי בעיה של טסטסטורון...
יש איזה טיפול או הזרקה או כל דבר שיכול לעזור לאשך הלא מפותח להתפתח יותר? (הוא מרגיש תקין ושום רופא שראיתי לא העיר עליו - לכן לא נראה לי שהוא לא מנוון)
תודה
ישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשך לא מפותח - תגובה
ד''ר אורי גור06/04/2011לא ניתן לעזור להתפתחות
אבל אם יש ורידים מורחבים (=וריקוצל) יש לפנות לבדיקת אורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ישי07/04/2011הורידים לא מורחבים - אלא פשוט ארוכים יותר... ז"א שהוא נתלה נמוך יותר
ממה בעצם נגרמה ה-אי-התפתחות הדרסטית הזאת? והאם האשך מייצר זרע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד''ר אורי גור12/04/2011יתכן תוצאה מהתניתוח , או מעצם העובדה שהאשך היה טמיר
לא ניתן לבדוק אם מייצר זרע
ניתן לבדוק את הייצור הכולל של שני האשכים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתגובה
ישי14/04/2011יש לזה עוד סיכוי להתפתח באופן כלשהו(להתחשב בעובדה שיש לי איחור בהתפתחות)? כדאי לפנות לאורולוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - דחוף!!!!!
ישי19/04/2011אתה צודק! באשך השמאלי (הקטן יותתר) הורידים רחבים... פתאום הבנתי את זה ממש ממש מרגישים הבדלל באשך התקין לא מרגישים שום וריד ובקטן מרגישים ממש הרבה ורידים.... זה לא טוב... אני חושב שיש לי וריקוצלה... אבל איך לא גילו את זה עד עכשיו?!
קראתי שזה עלול להשפיע על ההתפתחות ולא מנתחים כל עוד אין הבדל בגודל\באיכות הזרע... ויש הבדל... גדול...
אני ממש לחוץ כי אני מרגיש שכל שנייה ממש חשובה... אז כן יש לי פיגור בהתפתחות (אין עדיין שיעור גוף - או בקושי וגם בקושי זקן) יש לי עוד תקווה? במידה ואני עובר את הניתוח האשך יתפתח? למרות שאני בן 17~?
תודה רבה רבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)