מחפש את דר' האוס

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • מחפש את דר' האוס
    דן
    07/06/2011

    בחצי שנה אחרונה אני סובל מתסמינים רבים,שהתחילו באי נוחות קטנה בבטן ימין והם כוללים גם כאבי בטן בעיקר בקיבה שהחריפו בשבוע האחרון, זיעה קרה במצח, סחרחורות, גזים, פיהוקים, טעם מר (מתכתי) בפה (לא דלקת חניכיים), שינוים במרקם וצבע היציאות, יובש בידיים ועכשיו גם פיצול בזרם השתן..
    עשיתי בדיקות גסטרו מקיפות לחיידק הליקובקטור (גסטרוסקופיה), לקרהון (קולנוסקופיה). הכל נקי. גם בדיקות הדם בסדר אולי חוץ: CRP-0.6
    הפרוקטולוג מצא פיסטולה פראנלית.
    לפני חודש הופיע עוד תסמין: פיצול בזרם השתן ל-2..
    ומה לעזאזל הוא קשור? אני גם ככה מספיק סובל ממערכת העיכול..
    רציתי לדעת האם הוא קשור?
    ואני די מיואש ממצבי, הרופא משפחה לא מצליח להבין, רופאי הגסטרו סיימו עבודתם בהצלחה יתרה ואני נשארתי כלי שבור שמחפש תשובה בין דפי האינטרנט..
    אני לא חי וחושב פשוט להגיע לביה"ח ולהתאשפז עד שימצאו מה זה לעזאזל, כי מעי רגיז לא גורם לפיצול בדרכי השתן.
    אני רק אציין שאני בן 27 ומעולם לא הייתה לי בעיה רפואית חוץ מפציעות ספורט.
    אם תוכלו אפילו רק להפנות אותי למישהו אני אודה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפש את דר' האוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש את דר' האוס - תגובה

    ד''ר יוסף שמואלי
    12/06/2011

    שלום לך, אנחנו בפורום אורולוגיה ולא נראה שההפרעות מקורן במערכת השתן
    עצתי לך, פנה לרופא פנימי טוב וכזה שיודע לאבחן היטב
    בהצלחה
    ד"ר יוסף שמואלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו