דלקת

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת
    נו ניים21
    15/06/2011

    שלום ד"ר,

    אני חייל בן 21-
    *מזה כמה חודשים אני סובל מדחיפות במתן שתן וכאבים באיזור כיס השתן התחתונה,בצבא איבחנו חלבון בשתן בא והולך ולאחר כמה זמן התחיל לי ממש צריבות במתן שתן ושריפות
    (במיוחד לאחר אימונים).
    *כתוצאה מכך הלכתי למיון בבית חולים והזריקו לי rocefin 500mg+ כדור t.doxylin 100m
    לאחר מכן שחררו אותי ולקחתי גם כן יום לאחר מכן כדור doxylin.
    *ביום השלישי נתנו לי מירשם לתרופה בשם monurol 3g (שזה מנה חד-פעמית לטיפול בזיהומים בדרכי השת לשבע ימיםן)+כדור doxylin.
    -עד כאן האנטיביוטיקה התחילה לפעול ונהייתי גמור וצמא בצורה לא נורמלית-המתן שתן הוכפלה והדחיפות עוד יותר בשל התרופות.
    *ביום הרביעי לקחתי כדור דוקסילין ואז הומלץ לי להפסיק כי המנה של המונורול שלקחתי ביום השלישי מספיקה ל7 ימים כביכול.
    *ביום החמישי כבר לא לקחתי כלום וביום השישי לא לקחתי גם כלום וחזרו אלי כל הכאבים השריפות והדחיפות המטורפת במתן שתן!
    -הרופא אמר שהוא לא ראה משהו חריג מדי בבדיקות (דם ,שתן,איסוף שתן 24 שעות וכו') ושאני ימשיך לקחת דוקסילין ואלך לאורולוג..עכשיו האורולוג רק שבוע הבא ואני ישמח לקבל תשובה מהירה מה עלי לעשות עם התרופות ומה כדאי לעשות כי אני ממש סובל.

    בתודה,חייל21

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף

    נו ניים21
    17/06/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו