אי קולי

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אי קולי
    שרה
    05/08/2011

    הי,
    אני עברתי לפני שלושה חודשים לגור במקסיקו סיטי עם החיידק אי קולי כבר בתוך מערכת השתן. מאז שהתחלתי טיפול (שכלל לא עוזר אגב..) יצאו לי פצעים נוראיים על המצח. זה ניראה כמו חזזית על אבן.. מלא מלא מלא פיצעונים קטנים ורק על המצח. יש לי שתי השערות אחת - שזה המים המאוד לא נקיים של מקסיקו
    שתיים- האנטיביוקה שאני לוקחת כבר כמעט שלושה חודשים
    אז בעצם אני שואלת שתי שאלות
    איך אפשר לטפל באופן עצמאי בחיידק או לפחות לנסות למזער נזקים באופן טיבעי?
    וממה נובעים הפיצעונים וגם אם לא יודעים מאיפה איך אפשר לטפל בזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי קולי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי קולי - תגובה

    איה הוד
    07/08/2011


    שלום שרה,

    שאלה מורכבת מידי בשביל תשובה בפורום.
    מצריך אבחון ומעבר על בדיקות דם.
    עושה רושם שהעור מנסה להוצאי החוצה רעלים (בין אם זה המים או האנטיביוטיקה או שניהם יחד ואולי אפילו גורמים נוספים), אך באותה מידה זו יכולה להיות תגובה אלרגית.

    אין לי את המידע לו אני זקוקה כדי להגיע להשערות ולהמליץ על טיפול, אך ללא ספק כדאי להקפיד לשתות רק מים נקיים ולקחת פרוביוטיקה במקביל לאנטיביוטיקה - זו התחלה טובה!

    מעבר לכך, מומלץ לשלב טיפול בצמחי מרפא אנטי-חיידקיים ומחזקי חיסון.

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו