שלום עידוד צמיחת שיער

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שלום עידוד צמיחת שיער
    עדי
    20/08/2011

    ביתי בת שנה ושלושה חודשיים השייער ניאר לה כמו תינוקת כולם חושבים שסיפרתי אותה די מרגיז שאין שיער בגיל כזה עשיתי ספירת דם ואין חוסר בברזל
    האם יש משהו טבעי שאפשר למרוח על ב\השיער סוג של שמן??
    תודה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום עידוד צמיחת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום עידוד צמיחת שיער - תגובה

    איה הוד
    22/08/2011


    הי עדי,

    סלחי לי שצחקתי צחוק גדול שקראתי את מילותייך.
    לא צחקתי עלייך , צחקתי בגלל שאני מבינה מאוד את המקום שאת נמצאת בו, והיום בהסתכלות לאחור כל הנושא מאוד משעשע.

    בני יובלי (אוטוטו בן שנתיים וחצי) עד גיל מאוחר בכלל היה קירח עם פלומה קטנטנה.
    עשה רושם שהשיער שלו בכלל לא צומח.

    עד לפני חצי שנה כל הזמן (אפילו בני שמפחה שהיו רואים אותו בתדירות גבוהה) היו שואלים אותי אם סיפרתי אותו!!! בהתחלה זה היה מוציא אותי מדעתי , אח"כ פשוט הייתי אומרת "לא" ולא מתרגשת מהשאלות אלא נותנת לטבע לעשות את שלו.
    האמת היא, שבדיאבד דווקא אהבתי את זה, כי ראיתי ילדים אחרים בגן שלו מלאי שיער, שכבר בגיל שנה וחצי נאלצו להסתפר אצל ספר, היה להם חם בקיץ עם כל השיער הזה, ומלא קשרים ושיער שנכנס לעיניים. - זה לא היה נוח או נעים בהכרח.

    זאת נטייה גנטית ואני לא חושבת שכדאי לעשות עם זה משהו.
    בסוף זה צומח אל דאגה :-)
    אני יכולה כמעט להבטיח לך שתצטרכי לספר אותה בסוף.
    את כן צריכה לטפל בעצמך כדי שזה לא יפריע לך.

    מקווה שעזרתי :-)
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו