מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פנים יפות גם בגיל המעבררות30/09/2011
אני תמניה בת 50 יש לי פנים יפות כמו של ילדה ללא קמט ושופעות אני פוחדת להזדקן ולהתקמט זה בגנים אומנם אבל אי אפשר לדעת זה יכול פתאום להשתנות ,אני עובדת עם המון אנשים וחשוב לי להראות טוב,,, אני מרגישה דיי צעירה בגופי ובפנים שלי ברצוני לדעת אך לשמור את פניי מכל הקמטים בפנים עוד תרם יופיעו כי אני נוגעת בגיל המעבר 5 חודשיים ללא מחזור ומזה אני פוחדת שהכל ישתנה אצלי...מה ניתן לעשות? רוצה רק דברים טבעיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנים יפות גם בגיל המעבר - תגובה
שירי חבקין02/10/2011רות שלום רב
אכן יש לך את המזל של נשים עם עור טוב וגנטיקה משובחת
ממליצה לך לא להשתגע מדי עם תכשירים.
את יכולה לשטוף את הפנים פעמיים ביום עם סבון טבעי
בערב בלבד למרוח כמה טיפות של שמן שקדים.
יותר מזה העור שלך לא צריך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנים יפות בגיל המעבר
רות03/10/2011לאחר ניקויי הפנים אני מורחת את הקסם הלבן בלילה תמציות ארומטיות של ולווט סקין ,האם זה טוב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנים יפות בגיל המעבר - תגובה
שירי חבקין04/10/2011שלום רות
נשמע שזה בסדר גמור.
את יכולה בהחלט להמשיך ככה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פנים יפות גם בגיל המעבר - תגובה
איה הוד04/10/2011
שלום רות,
ממליצה לך לשקול לגשת לנטורופתית שלאחר אבחון ותשאול ומעבר על בדיקות הדם שלך תתאים לך ותייעץ לך לגבי צמחי מרפא או תוספי מזון שישמרו את עורך צעיר וחלק, מאחר וחלק לא מבוטל משמירה על מצב טוב כמו שלך הוא טיפול פנימי ולא רק שימוש במוצרים חיצוניים לעור.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




