פסוריזיס+מ.ע.מ

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • פסוריזיס+מ.ע.מ
    ברהמו
    17/10/2011

    פסוריזיס וגם דלקת פרקים .המישחותעושים לי יותר גרוע ועכשיו עונת ההחמרה וברפואה הרגילה אין חדש אולי יש תרופה טבעית שיוריד את הפצעים המגעילים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פסוריזיס+מ.ע.מ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסוריזיס+מ.ע.מ - תגובה

    איה הוד
    17/10/2011


    שלום ברהמו,

    ל 5% מהאנשים הסובלים מפסוריאזיס יש גם דלקת מפרקים. המחלה הזו מאוד מורכבת ונכון להיום אין לה תרופה שיכולה להעלים אותה, אלא רק למתן אותה ולהשאיר אותה "שקטה" ללא התפרצויות, גרד וכאבים.

    לצערי, ברוב הפעמים טיפול במשחות סטרואידליות מאד מקל במידי אך לאורך זמן גורם להחמרה גדולה של המצב ולכן רבים מעדיפים אפילו לא להתחיל להשתמש בהן.

    הטפול בפסוריאזיס הוא פנימי ולא משחתי-חיצוני. יש לשנות תזונה, לעשות ניקוי תזונתי של הגוף והכבד, לקבל ממטפל נטורופת צמחים בהתאמה אישית למצב.

    כמי שנושאת בעצמה את המחלה מגיל ינקות, אני יכולה לומר לך מניסיון שאחד הדברים הכי חשובים בטיפול בבעיה הוא להישאר רגוע ולחיות חיים רגועים. מצבי לחץ וסטרס מחמירים את המצב. בנוסף, ממליצה לך על משחה בשם "אלו-פרופוליס" אך שימוש בה בלבד אולי יוכל לשפר את המצב אך לא ב 100%. כאמור זה מצריך שינוי תזונתי וניקוי פנימי+צמחי מרפא ואף שימשו באומגה 3.

    בהצלחה והרבה בריאות
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודה לך על התשובה אנסה את המישחה

    ברהמו
    24/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסוריאזיס טיפול מומלץ

    אתח
    27/10/2011

    קודם כל אני חייבת לציין שאני לא מתכוונת להתנצח אבל אני חייבת להעיר בכל זאת
    כי אני כובת גם כן מתוך נסיון החיים המר שלי עם הפסוריאזיס מגיל 12.

    1. ניסיתי משך שנה מה שנקרא טיפול בניקוי כבד אצל נטורופטית
    שנתנה לי את כל הצמחי האפשריים כולל שינן וחתם זהב ולא עזר בכלום.

    2.ניסיתי אומגה 3 חצי שנה לא עזר לי בכלל.

    3.ניסיתי גם 3 חודשים אומגדה 3 צמחי - לא עזר בכלל.

    4.אני מטופלת עכשיו מחודש אוגוסט בטיפול צמחי פנימי אצל רמי מור
    הוא עוסק במחלות עור ברמה מאד גבוהה.
    אני יכולה להעיד כבר כרגע שיש מעל 80% היעלמות של הפצעים
    העור נראה נקי כפי שאני הרבה זמן לא זוכרת אפילו אחרי ים המלח
    שאין לי כבר כח ללכת לחום שיש שם.

    בפנים אני מורחת משחה קבלתי ממנו שנקראת פסורליט
    והפנים ממש נקיות.

    את יכולה להכנס לאתר של רמי מור

    אני מקווה שעזרתי במשהו.

    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו