הרפס

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • הרפס
    רוניT
    11/01/2012

    שלום לך,
    לא מזמן עזרת לי בעניין אחר
    לא יודעת למה אבל בזמן האחרון קורים לי דברים
    סיימתי לפני שבועיים טיפול אנטיביוטי בגלל קולי בדרכי השתן
    ועכשיו לאחר שלא הפסיק להפריע לי משהו "שם"
    נבדקתי והפעם זה הרפס קרוב לפי הטבעת
    אין לי שמץ מושג מאיפוא הגיע
    אין שום סיבה שיגיע
    קיבלתי תרופה בשם אנציקלו-וי 200 1 כדור 5 פעמים ביום
    ואני די היסטרית מהעניין, מאוד דואגת, מפחדת מתופעות אלרגיות
    אלרגית לפניצילין אופטלגין
    מה אפשר לעשות ? תרגיעי אותי קצת בבקשה, מה יהיה ?
    מה אני צריכה לעשות , איזה בדיקות לבקש, מה קורה לי בזמן האחרון
    היו עוד כמה דברים בדרך ואני כבר מתחילה להיות עייפה ודואגת מה קורה לי
    המון תודה לך שאת עונה
    מקווה שתיראי את ההודעה שלי עוד מחר

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס - תגובה

    שירי חבקין
    12/01/2012

    כדאי לחכות לתשובתה של איה.
    בנתיים נסי לקחת סירופ או מיצוי חזק של סמבוק שחור
    זהו הצמח היעיל ביותר לטיפול בוירוסים ולחיזוק
    המערכת החיסונית, דבר שבהחלט יכול לסייע לך כרגע.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו..

    רוניT
    12/01/2012

    תודה על התשובה, אחכה
    איפוא קונים את מה שכתבת ?
    בכל אופן, כדאי אולי שאחכה אחרי שאסיים את הכדורים הנוראיים האלה ?
    5 כדורים ביום, לא מאמינה שאני לוקחת את זה
    אני שתמיד מוצאת תחליפים טבעיים ולא לוקחת תרופות כמעט בכלל
    בכל 59 שנותי
    מפחדת כל כך מהכל, ממה שקרה לי, גם בגב כניראה יש לי
    האם זה בכלל עובר?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו.. - תגובה

    שירי חבקין
    15/01/2012

    רוני שוב שלום רב
    אפשר להשיג בחנויות טבע
    ואת יכולה לקחת את התמצית כבר
    זהו צמח שאינו מתנגש עם כדורים ותרופות
    אלה מחזק את הגוף ומפריע לוירוס להמשיך
    ולהתקיים.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רוניT
    15/01/2012

    תודה רבה
    אתן נהדרות שאתן עונות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס - תגובה

    איה הוד
    15/01/2012


    שלום יקירה,

    הרפס זה וירוס שאחרי שנדבקים בו הוא נשאר לשכון בגוף לנצח (בגלגיליוני העצבים).
    אך אל בהלה, יש אנשים שחיים עם הנגיף רדום, ואחרי התפרצות כמו שהיתה לך זה לא קורה שוב הרבה מאוד שנים.

    אבל...אם את תראי שזה קורה שוב ושוב וחוזר על עצמו יש מה לעשות כדי לטפל! הטיפול שקיבלת עכשיו הוא טיפול קונבנציונלי אנטי ויראלי לוירוס הזה, אך אם תראי שהמצב חוזר על עצמו ניתן לחזק מבפנים את מערכת החיסון ולתת טיפול אנטי ויראלי חזק טבעי לאורך זמן.
    הטיפול כולל תזונה, צמחי מרפא וחומרים הומיאופתיים שהופקו מהנגיף עצמו.

    כרגע אין טעם להתחיל טיפול כי יכול להיות שהמצב לא יחזור על עצמו.
    הכי חשוב- לא להיות היסטרית. זו לא מחלה קשה, היא ברת טיפול והכל בסדר :-)

    תרגישי חופשי לפנות אלי עם כל שאלה

    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לאיה,, אפשר עוד שאלונת קטנה ?

    רוניT
    16/01/2012

    תיראי, בזמן האחרון קרה לי משהו
    ממש ממש במשך כל 58 שנותי לא לקחתי תרופות כמו בחודשיים האחרונים
    בדר"כ מטפלת בעצמי ואם כבר הולכת לרופא כדי להיות בטוחה ולא בת יענה
    אז גם לוקחת את התרופות, ולבסוף הכל עובר בשלום
    הפעםאין ברירה, ונופלים עלידברים שלא היו לי מעולם והכל בבת אחת
    חיידק קולי בשתן / הרפס / היה לי בעיה בבלוטת הרוק
    לא יודעת מה קרה לי
    האם יש לך אפשרות לטפל בי רק ע"י תזונה וכו'
    וללא שום תמציות אחרות ? שלא אתחיל שוב לקחת דברים שאינני מכירה
    אני כבר באמת היסטרית ודואגת ואפחד לקחת שוב משהו חדש
    מה אני יכולה לעשות? אילו בדיקות את ממליצה לי לבקש מהרופא
    איך יודעים מה מצב מערכת החיסון שלי
    מפחדת שההרפס הזה ישתלט לי על הגוף , היום נדמה לי שהתחיל לי אחד קטן בשפה התחתונה, פתאום משהו כאילו עקצוץ, ויש פצעון קטן

    עכשיו אני עם כאב ראש תופת ודואגת מאוד

    תודה לך מאוד מאוד

    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב.

    רוניT
    16/01/2012

    ורציתי להוסיף ולשאול, סליחה
    לא חושבת שנדבקתי מאף אחד
    לא מכירה אף אחד שיש לו הרפס בגוף
    ראיתי אנשים עם הרפס בשפתיים אבל לא באה איתם במגע כלשהו
    וזה נראה לי גם משהו אחר, נכון ? סוג אחר של הרפס
    נשואה כמעט 40 שנה עם אותו בעל מדהים ואין לו
    חיה חיים רגילים לחלוטין

    תודה והמון סליחה שמציקה לך עם כל כך הרבה שאלות
    אני בלחץ נורא מכל הבלגן שלי ותרופות שאני לוקחת שממש נוגד את כל החיים שלי

    תודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לאיה,, אפשר עוד שאלונת קטנה ? - תגובה

    איה הוד
    16/01/2012

    הי רוני,

    ראשית, את לא מציקה לי. אני שמחה שאת נעזרת בי ואעשה כל מה שבאפשרותי במסגרת הפורום. אני מבינה את הבהלה, ואני מניחה שגם קיים מימד כלשהו של תחושת בגידה של הגוף בך דווקא עכשיו אחרי שנים רבות של בריאות.

    קשה לטפל במצבים אלו רק עם תזונה ללא התערבות של הצמחים.
    עושה רושם שהגוף הפעם לא מספיק חזק ולכן הדברים מגיעים.
    צריך לברר מה קרה פתאום, אולי זה גורם נפשי שהחליש את המערכת החיסונית ולכן כל הדברים מגיעים פתאום יחד.

    בברכה
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, המון תודה לך ו..

    רוניT
    18/01/2012

    איה , תודה לך מאוד,
    כשקראתי אותך נראה לי כאילו את מכירה אותי, מדהים
    לפני שנה וחצי באמת היה משהו, שאולי עכשיו אני משלמת על כך דוקא כשהכל עבר , ואת ממש צודקת שאני מרגישה שהגוף בוגד בי,
    הלכתי לרופא בעקבות זה, אתמול
    וביקש שאבוא בעוד כמה ימים, אולי רוצה שההשפעה של התרופה תעבור, בכל אופן בעוד כמה ימים , לעשות בדיקת דם ויבדוק את המערכת החיסונית שלי ועוד כמה דברים
    כשיהיו לי תוצאות אהיה איתך בקשר , הייתי רוצה לפגוש אותך
    תודה רבה לך על הכל , באמת שתיכן מדהימות שאתן ככה עונות בפורום, אין לך מושג כמה זה מעודד ומרגיע
    יום טוב, רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, המון תודה לך ו.. - תגובה

    איה הוד
    20/01/2012

    באהבה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו