טיפול טיבעי בברונכיט ללא ונטולין

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול טיבעי בברונכיט ללא ונטולין
    אודליה
    17/01/2012

    שלום,
    ביתי בת 10 חודשים עם הרבה ליחה וביומיים האחרונים גם חום. הטיפול לדברי הרופאה הוא אנהלציות של מי מלח וונטולין (שאני כל כך סולדת מזה בגלל מה שעברתי עם הילד הגדול כשהיה תינוק...). כששאלתי אם אפשר לטפל בלי ונטולין, היא יעצה לי לעשות אנהלציות רק עם מי מלח בלבד 3 פעמים ביום ולחזור אליה מחר בבוקר.
    הבעיה שהיום כבר התחלתי לשמוע את הנשימות עם הצפצופים שאני כבר מכירה, וממש מפחדת שיתפתח לדלקת ריאות והמצב יחמיר.
    האם לא תהיה ברירה אלא באמת להשתמש בונטולין? או שיש דרך טבעית לרפא גם כשהמצב כזה?
    בנוסף לכך שלילדה אין תיאבון, וזה מובן לי, היא לא מוכנה גם לשתות כלום.
    אשמח לעצות טבעיות במהרה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול טיבעי בברונכיט ללא ונטולין - תגובה

    איה הוד
    20/01/2012

    שלום אודליה,

    מאוד חשוב לקחת את בתך ליעוץ נטורופתי מלא ולקבל הנחיות וצמחים למערכת נשימה וליחה ולעבוד על חוסר התיאבון וחיזוק מערכת חיסונית. יש כאן יותר מידי אלמנטים הדורשים טיפול אישי.

    ובכל זאת, הנה כמה דברים:
    אם צריך לעשות שימוש בטיפול קונבנציונלי יש לעשותו בלב שלם ולהכיל אותו באהבה, תוך כדי שדואגים לתת הכל מהבחינה המשלימה. אני נמנית על הנטורופתים הפחות קיצוניים ומלמדת אנשים לדעת גם מתי לעשות סטופ ולקבל טיפול קונבנציונלי באהבה. זה עניין של תדר, אנרגיה וקבלה.

    דבר נוסף שחשבתי שתוכלי לשקול, שמעתי דברים מאוד טובים על טיפול בחדרי מלח!!!!!!

    בהצלחה
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את חייבת לקחת לייעוץ

    יעל
    25/01/2012

    דרך הפורום קשה להמליץ. אני לפני חודש לקחתי את הבת שלי למטפל ברפואה סינית כי היא מאוד השתעלה והיתה לה ליחה צהובה כזאת, מאוד חששתי שזה יתפתח לדלקת ריאות אז החלטתי שאני לא דוחה וישר הולכת. ואחרי בדיקה ותשאול הוא המליץ לי לנסות את "פנדה" לשיעול לילדים של זן צמחים. אני שמחה שלא דחיתי את זה והלכתי כי זה באמת עזר לה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו