מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אסתמהנטלי28/01/2012
בני בן 15תמיד עם משאף במיוחד בבוקר למנוע את ההתקף ,אני יודעת שהאסתמא שלו כבר לא כמו שהייתה פעם מלחיצה ככה אני חושבת והרבה יותר קל לו מאי פעם,והוא פשוט תלויי במשאף או אולי כנראה מפחד להיות בלי ואומר לי שהוא מרגיש במיוחד בבוקר קוצר האם יש משהו לתת לו כתחליף למשאף ושיצא מזה ב"ה, ועוד דבר אחד אסור לגעת לבני באף האף שלו מאוד רגיש אם אני נוגעת לו הוא מרגיש כמו נמלים באף שרפה ומתעתש המון מה זה הרופאים פשוט לא מסבירים כלום קח טיפות או בכלל לא מתייחסים לזה והבן שלי ממשיך לסבול במיוחד כשיש לו נזלת ,גם אבא שלו כזה מה זה, ומה עושים? תודה רבה על עזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אסתמה - תגובה
איה הוד28/01/2012
שלום נטלי,
ממליצה לקחת את בנך לטיפול בשיטת IPEC
זה יכול להעלים לחלוטין את הרגישות הזו באף ואת האסטמה.
ובלי קשר, חשוב למנוע ממנו מוצרי חלב, סוכרים וחיטה וכדאי לתת לו צמחים לחיזוק חיסוני ומערכת נשימה כגון אסטרגלוס, טימין, אכינצאה, סמבוקוס, ג'ינג'ר ועוד.
בריאות,
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסתמה
נטלי28/01/2012מהו איבחון IPEC והיכן מתבצע ? ומה זאת הרגישות הזאת באף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסתמה - תגובה
איה הוד03/02/2012הי נטלי,
אייפק היא שיטה לאבחון וטיפול המשתמשת במבחן שרירים.
בשיטה זו ניתן להבין מהי הרגישות באף ומאיפה היא נובעת.
קראי על השיטה באינטרנט.
יש מטפלי אייפק בכל הארץ.
שבת נהדרת
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי נסיון עם אסטמה בילדים
יגאל06/02/2012לאחרונה ילד מהמושב שלי גם כן בן 15 עם אסטמה של שנים ומשאף כל בוקר,
הצליח להתגבר על הבעיה לאחר טיפול של שלושה חודשים בצמחים ,הוא לא זקוק כבר חודשיים לא לצמחים ולא למשאף.
אם תרצי עזרה אשמח לעזור
יגאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי נסיון עם אסטמה בילדים - תגובה
שירי חבקין12/02/2012יגאל אשמח לשמוע את שילוב הצמחים
עליו סיפרת. לא השארת פרטי התקשרות
לכן אי אפשר לפנות אליך באופן פרטי.
בתודה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
יגאל12/02/2012
שילוב של שוש,צתרה,מרוביון וזעתר ועוד צמחים לפי גיל הילד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיגאל בקשר לאסתמא
מאי22/09/2012הבן שלי סובל מזה רק כשהוא מנוזל או לספורט שלא יחטוף קוצר מה שכן הבעיה באף העיקצוצים כמו של נמלים כשנוגעים לו באף אפילו הוא עצמו מלחיץ אותו, אשמח לשמוע מה בדיוק עשית לבן שלך שזה עבר לו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיגאל בקשר לאסתמא - תגובה
שירי חבקין25/09/2012מאי שלום רב
השילוב המנצח שמאוד יעיל במקרים אלה הוא
דיקור סיני- להתמיד לפחות חצי שנה ויותר.
שינוי תזונה- חובה לעבור לתזונה שמתאימה לסובלים מהבעיה
מפחיתים לגמרי מוצרי חלב,קמח לבן, סוכר ומאכלים
מטוגנים ומעובדים. בגדול עוברים לתזונה בריאה ומלאה.
צמחי מרפא- לשתות חליטות של זוטא,קורנית קמומיל.
אפשר לערבב את כולם ביחד לחליטה אחת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)


