כאבים בעצם הזנב

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בעצם הזנב
    קרן
    23/07/2012

    היי, מזה כבר תקופה יש לי כאבים חוזרים ונעלמים בעצם הזנב { אני לא יכולה לשבת כי זה כואב לי } זה בין החיבורים של הישבן יש לי בעצם שם משהו קצת נפוח כמו גוש כזה...וזה מאד כואב כשאני יושבת,הזמנתי תור לכירורג אבל היה להם תור רק בעוד שבוע וחצי למרות שיש לי הפנייה דחופה וזה לא מעניין אותם..האם זה יכול להיות מהנייר טואלט שאני מנגבת כל פעם אחרי יציאה? כי אמרו לי שזה יכול להזיק אז הרכבנו בבית כמו ברז וצינור כזה ואני לא ממש מנגבת אלא שוטפת למרות שלא ממש יש הטבה רק קצת.השאלה אם זה יצריך ניתוח? כי נראה לי שיש לי שערה הפוכה {אבצס} וזה בטח יהיה ניתוח. איך אפשר להרגיע את המקום עד שיהיה לי את התור לרופא? אשמח לפתירון ועזרה. תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בעצם הזנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצם הזנב - תגובה

    איה הוד
    23/07/2012

    שלום קרן,

    אם מה שיש לך זה פילונידל סינוס אז ללא ספק קיימת האפשרות להמנע מניתוח, אך זה לא נכון בכל המצבים ולכן אני ממליצה בחום להציק להם בכל כמה ימים כדי לברר אם היה ביטול ולהקדים את התור שלך (ככה זה עובד לצערי).

    בכל אופן, נכון לעכשיו יש 2 דברים מדהימים שניתן לעשות בדחיפות:

    1. ללכת לרופא שגם מתעסק בהומוטוקסיקולוגיה (אני ממליצה על ד"ר מוטי לוי מרפואה משלימה של הכללית) ולבקש ממנו להזריק למקום אמפולה של חומר הומיאופתי טבעי בשם טראומיל.

    2. אם אין אפשרות הזרקה על ידי רופא מוסמך, האופציה האחרת היא ליטול את הטראומיל בדרך אחרת:
    א) לקנות משחה של טראומיל ולהתחיל למרוח ולהספיג אותה במקום הנפוח והכואב כל שעתיים .
    ב) לקנות טיפות טראומיל (בבית מרקחת) וליטול 10 טיפות טראומיל בקצת מים 3 פעמים ביום למשך שבועיים-שלשה.

    חזרי לספר מה מצבך בעוד שבועיים.

    יום נפלא
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    קרן
    02/08/2012

    תודה רבה איה אני אזכור לומר זאת לרופא ואני אעדכן אותך במצבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו