מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אובסטין קרם או ואגיפםדפנה22/12/2012
שלום רב,
בת כמעט כמעט 60 , בריאה באופן כללי , לא לוקחת שום תרופות
ועכשיו בגלל יובש נרתיק וכאב במגע, קיבלתי אובסטין קרם או לחילופין ואגיפם,
פעמיים בשבוע
חוששת להתחיל בגלל כל התופעות שקראתי, ואודה מאוד אם יש לך מה להוסיף אולי יותר טבעי ,
אציין רק שהרופא חושב שזה שגורם לי לדלקות בשתן , דלקות שחוזרות
והרגשה רוב הזמן של צריבה בשתן ובכלל הרגשה לא טובה
לפני שאתחיל בטיפול הקונביונלי אשמח מאוד לשמוע אם יש משהו בכיוון שלכן,או בנוסף
תודה רבה ושבוע טוב
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה,מאודחשוב לי לשמוע גם את דעתכן
גלי@28/12/2012אודה מאוד על תשובתכן
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בבקשה,מאודחשוב לי לשמוע גם את דעתכן - תגובה
איה הוד28/12/2012שלום דפנה,
הטיפול ביובש וגינאלי צריך להיות לא רק מקומי בנרתיק אלא סיסטמי!!!
הרי זה ידוע שהמקור הוא שינויים ברמות האסטרוגן. לכן, צריך לקבל הנחיות לתפריט ולצמחים שיסייעו לאיזון ההורמונלי.
למשל, שווה לשקול אכילת מזונות המכילים פיטו-אסטרוגנים כמו זרעי פשתן וסויה, וכמובן לבדוק מספר צמחים כמו
Dioscorea
vitex
withania
Medicago sativa
כדאי גם להפחית שימוש בחלבון מהחי (מוצרי חלב, בשר, ביצים) שמשפיעים לרעה על הבעיה.
לגבי טיפול מקומי - האם חשבת על הדבר הכי טבעי ומדהים שיש - שמן זית?
אם זה מרגיש לך לא נכון או שהריח מפריע לך אפשר לנסות שמן שקדים.
בברכה,
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיליון תודות לך על התשובה ו....
גלי@28/12/2012פשוט מפליא, היות ואני תמיד בעד כמה שטבעי, עדיין לא התחלתי עם הטיפול שנתן ליהרופא ובזמן שחיכיתי לתשובתך, התחלתי לשתות כל יום 3 פעמים ביום כף וחצי שמן זית בוקר צהריים וערב, ואני מרגישה כבר קצת שינוי לטובה,
האם התכוונת שגם אשים במקום ?
אמשיך גם את יתר ההמלצות שלך
אני מודה לך מאוד מאוד
שבת שלום , ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



