אובסטין קרם או ואגיפם

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אובסטין קרם או ואגיפם
    דפנה
    22/12/2012

    שלום רב,
    בת כמעט כמעט 60 , בריאה באופן כללי , לא לוקחת שום תרופות
    ועכשיו בגלל יובש נרתיק וכאב במגע, קיבלתי אובסטין קרם או לחילופין ואגיפם,
    פעמיים בשבוע
    חוששת להתחיל בגלל כל התופעות שקראתי, ואודה מאוד אם יש לך מה להוסיף אולי יותר טבעי ,
    אציין רק שהרופא חושב שזה שגורם לי לדלקות בשתן , דלקות שחוזרות
    והרגשה רוב הזמן של צריבה בשתן ובכלל הרגשה לא טובה
    לפני שאתחיל בטיפול הקונביונלי אשמח מאוד לשמוע אם יש משהו בכיוון שלכן,או בנוסף
    תודה רבה ושבוע טוב
    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובסטין קרם או ואגיפם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה,מאודחשוב לי לשמוע גם את דעתכן

    גלי@
    28/12/2012

    אודה מאוד על תשובתכן
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה,מאודחשוב לי לשמוע גם את דעתכן - תגובה

    איה הוד
    28/12/2012

    שלום דפנה,

    הטיפול ביובש וגינאלי צריך להיות לא רק מקומי בנרתיק אלא סיסטמי!!!
    הרי זה ידוע שהמקור הוא שינויים ברמות האסטרוגן. לכן, צריך לקבל הנחיות לתפריט ולצמחים שיסייעו לאיזון ההורמונלי.
    למשל, שווה לשקול אכילת מזונות המכילים פיטו-אסטרוגנים כמו זרעי פשתן וסויה, וכמובן לבדוק מספר צמחים כמו
    Dioscorea
    vitex
    withania
    Medicago sativa

    כדאי גם להפחית שימוש בחלבון מהחי (מוצרי חלב, בשר, ביצים) שמשפיעים לרעה על הבעיה.

    לגבי טיפול מקומי - האם חשבת על הדבר הכי טבעי ומדהים שיש - שמן זית?
    אם זה מרגיש לך לא נכון או שהריח מפריע לך אפשר לנסות שמן שקדים.

    בברכה,
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיליון תודות לך על התשובה ו....

    גלי@
    28/12/2012

    פשוט מפליא, היות ואני תמיד בעד כמה שטבעי, עדיין לא התחלתי עם הטיפול שנתן ליהרופא ובזמן שחיכיתי לתשובתך, התחלתי לשתות כל יום 3 פעמים ביום כף וחצי שמן זית בוקר צהריים וערב, ואני מרגישה כבר קצת שינוי לטובה,
    האם התכוונת שגם אשים במקום ?
    אמשיך גם את יתר ההמלצות שלך
    אני מודה לך מאוד מאוד
    שבת שלום , ושוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו