הרבה קשקשים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • הרבה קשקשים
    שוש
    17/01/2013

    שלום אודה לך מאוד אם תייעצי לי מה לעשות עם הקשקשים! וגם לתסמונת רנו לבת שלי בת ה18 בחורף סובלת מנפיחות בידיים וכאבים והצבע של הידיים הופך לאדום וכחול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרבה קשקשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרבה קשקשים - תגובה

    שירי חבקין
    17/01/2013

    שוש שלום רב
    לגבי תסמונת רנו לבתך מומלץ לקחת
    מיצוי נוני ואת צמח המורינגה באופן קבוע כל יום.
    שני אלה יכסו את טווח החיזוק הנחוץ לגוף
    כאשר נלחם במחלה אוטואימונית.
    את הנוני יש לקחת כף בקצת מים על קיבה ריקה
    פעם ביום .
    מורינגה ניתן לקחת באבקה כתוסף מזון
    לאוכל. פשוט לפזר כפית של אבקת הצמח
    על סלט או על יוגורט פעם ביום.
    או לקחת כמוסות.
    כל אלה ניתן להשיג בחנויות הטבע ובאם
    יש לך שאלות לגבי מינונים וכדו' התקשרי אלי.
    בקשר לקשקשים .
    ראשית מאוד כדאי להחליף את השמפו לאחד שאינו
    מכיל חומרים כימיים. שמפו מומלץ הוא של י.ד.שלוס
    או של דר.דבור מבית ג'אן.

    שנית, לשטוף את השיער בחליטות של תה סרפד
    מכינים חליטה חזקה מעלי סרפד, מסננים ושוטפים
    את השיער.
    ניתן גם למרוח שמן מחזק ומונע .
    מתכון:
    מאה גרם שמן חוחובה
    30 טיפות שמן רוזמרין
    30 טיפות שמן לבנדר
    מערבבים היטב . מורחים על שיער לח ומעסים
    את הקרקפת והשיער.
    שוטפים במים פושרים.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו