עצירות כרונית שנמשכת כבר שנים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות כרונית שנמשכת כבר שנים
    צפורה
    08/08/2013

    שנים רבות אני סובלת מעצירות כרונית בגלל תרופה שלקחתי במשך שנים נגד התקפי מיגרנה - טמיגראן- אינני לוקחת כבר מספר שנים את התרופה הנ"ל אולם העצירות היא קשה וגורמת סבל , 4 כדורי לקסעדין עוזרים לי אבל גם זה לא מספיק לפעמים. מה ניתן לעשות? אני כבר מיואשת [כשאין לי ברירה אני משתמשת בחוקן].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות כרונית שנמשכת כבר שנים - תגובה

    איה הוד
    08/08/2013

    צפורה שלום,
    ב-12 שנה שאני מטפלת ראיתי מצבי עצירות חמורים. אפילו כאלה שנמשכו שנים רבות ונכנסו לשירותים רק אחת לחודש (כן, זאת לא טעות - אחת לחודש!).
    עצירות כזאת מסוכנת ועשויה מהר מאוד להוביל לפגיעה רב מערכתית כולל לדיכאון.

    אחרי כל כך הרבה שנים את וודאי כבר מבינה שתרופות סבתא או דברים פשוטים שאני יכולה להציע פה בפורום הם לא הפתרון. דרושה כאן התערבות טיפולית רצינית שתעשה במקביל ללקסעדין תוך כדי הורדה הדרגתית ביותר.

    תהליך כזה של שיקום מערכת עיכול עשוי לקחת הרבה זמן (מניסיון - חודש אחד של טיפול על כל שנה שאת סובלת מהבעיה)

    בברכה,
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו