שימוש רב מדי או בסדר?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש רב מדי או בסדר?
    משה
    18/04/2016

    שלום
    שמעתי ש מרווה תבריא מיד כאבי גרון עקשן .
    קניתי מרווה טרייה . ושם במים חליטה עם 15 עלים בערך, ואחר כך גם לועס ויורק , ובולע המיץ של 20 - 25 עלים טריים. יומיים כבר.
    אפקטיבי ללעוס ול"שתות" את המיץ?
    קראתי שאסור לנשים הרות , אולי מגזים?
    או שבסדר או מצויין להמשיך יזרז ריפוי. כי הטעם נוראי לא מבין איך אנשים מתבלים מאכלים אפילו עם עלה אחד ?
    לחליטה .
    מוסיף גם זעתר טרי גינגר קמומיל כורכום קינמון לימון. עוד משהו להוסיף? או כל המוסיף גורע או רעיונות אחרים?
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש רב מדי או בסדר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש רב מדי או בסדר? - תגובה

    שירי חבקין
    19/04/2016

    משה שלום רב
    אכן מרווה לא מומלצת לשימוש בהיריון.
    אין סיבה ללעוס לבלוע ולעשות את כל התהליך שאתה מתאר.
    ניתן לשתות כמה עלים כחליטה.
    אכן זעתר יכול לסייע בהקלה על כאבי ראש. תוכל לערבב כמה
    עלים מכל צמח ולחלוט במים רותחים.
    קמומיל, כורכום, קינמון ולימון אינם בהכרח תורמים לטיפול
    בכאבי ראש אולם הם טובים לניקוי ולהרגשה טובה.
    הכורכום מצויין לניקוי הכבד.
    קינמון מועשר בויטמין סי ויכול להתאים לטיפול בהתקררות
    כמו כן טוב לאיזון רמות הסוכר בדם.
    בהצלחה
    בריאות
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו