עצירות אחרי לידה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות אחרי לידה
    שני
    28/07/2009

    שלום איה,
    אני חודשיים אחרי לידה (ראשונה :-)) ועדיין סובלת מעצירויות. לא סבלתי לפני ההריון. בימים אלו יש לי "יציאה" אחת לשלושה ימים, לעיתים אני גם נעזרת בנר.
    ייעצו לי לשתות שזיפים שהושרו במים חממים ערב לפני .. בדר"כ זה עוזר ... היום גם זה לא עזר ...
    אני לוקחת ברזל חלש של סולגר .. אנא עזרתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות

    איה הוד
    29/07/2009

    הי שני,

    אין שום סיבה לסבול מעצירות!
    עצירות יכולה לגרום לשינויים במצב הרוח ואף לדיכאון מאחר והרעלים שאמורים לצאת החוצה מהגוף עם הצואה בעצם נשארים בגוף ונספגים חזרה לזרם הדם ומשפיעים על כל המערכות כולל על מערכת העצבים.

    אם תרופות סבתא כגון השזיפים כבר לא עוזר לך, אני חושבת שזה מצריך להגיע לנטורופת לטיפול והתאמה אישית. עושה רושם שמערכת העיכול שלך סובלת, בין היתר, מיובש וצריך להזין ולטפל בה.

    בנוסף, אנא הפסיקי את השימוש בברזל שאת לוקחת ועברי לעשות שימוש בברזל של חברת Bio Care - מניסיוני הרב הברזל שלהם (שהוא מאוד יקר דרך אגב ולא קל להשיגו) הוא הטוב ביותר ולא עושה בעיות בעיכול. - בהחלט שווה את ההשקעה.

    מעבר לזה, אם תגיעי לנטורופת לטיפול אפשר להימנע מכדורי ברזל על ידי שתיית תה צמחים שעשירים מאוד בברזל וטובים מאוד לאחרי לידה גם למניעת נשירת שיער וגם דרך התזונה.

    ממליצה בחום לא להזניח כי יש נטייה בקרב אנשים לנסות לטפל בעצירות שלא מגיבה לדברים עדינים עם משלשלים - ואני לא חושבת שכדי להגיע לשם.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו