חוסר בויטמינים לפעוטה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר בויטמינים לפעוטה
    אני
    24/09/2009

    איה ושירי שלום,

    בתי בת כשנה ושלושה חודשים, עד גיל שנה בהמלצת הרופאים, נטלה ברזל וויטמין D ובספירת דם שבוצעה בהגיעה לגיל שנה הכל נמצא תקין.

    בזמן האחרון גוון עורה מעט חיוור ועל הקמיצה והאמה בידה השמאלית הופיע קו לבן רוחבי
    על מה זה מעיד?

    תוכלנה להמליץ לי על מולטי ויטמין טבעי עבורה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בויטמינים לפעוטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בויטמינים לפעוטה

    איה הוד
    25/09/2009


    שלום יקירה,

    יש לחברת פוראוור מולטי ויטמין נהדר לילדים!!! ואם לא - אז לא חסרים על המדפים בבתי טבע מולטי -ויטמינים לילדים.

    אני אישית לא מאמינה בהם לפני שקודם עושים שינוי תזונתי ונותנים לילדה את כל מה שהיא צריכה מהמזון (פירות, ירקות, אבוקדו, דייסת שיבולת שועל!!!...)

    לא יכולה להעיד במדוייק מה אומרים הסימנים על האצבעות מבלי לראותם (לא היה ברור היכן הסימנים - על האצבעות או הציפורניים?)

    הייתי לוקחת אותה לאבחון כדי לוודא קודם מדוע גוון עורה השתנה ולא מגיעה ישר למסקנה שמודבר בחסרים תזונתיים!!! אל תסתפקי בבדיקות הדם ותמשיכו בבדיקות.

    שנה טובה ובריאה
    וכל הכבוד לך על איך שאת מטפלת ודואגת לקטנה :-)
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך - חוסר בויטמינים

    אני
    28/09/2009

    שלום לאיה,

    תודה על המענה המהיר (ועל הפרגון) !!

    תוכלי לציין בבקשה את שם המולטי ויטמין של פוראוור וכן היכן אוכל לרכוש אותו (לא כל מוצרי החברה זמינים).
    האפרוחית שלי אוכלת מזון מגוון ומזין (תבשילים ביתיים, פירות וירקות), למרות זאת בטוחני שניתן להרחיב את המגוון (אגב, היא נהנית מדייסת שיבולת שועל בהמלצתך!!).
    הסימנים הלבנים הופיעו על הציפורניים - קמיצה ואמה ביד השמאלית, ציינת שלא בהכרח מדובר בחוסרים תזונתיים.

    ברור לי שאין כמראה עיניים, אך תוכלי לתת לי כיוון כללי/ ראשוני בכדי שאוכל לבקש מרופא הילדים בדיקות בהתאם בשלב זה .
    שוב, תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בויטמינים

    איה הוד
    29/09/2009


    שוב שלום,

    ובכן, אין לי מושג מה יכולים להיות הסימנים על הציפורניים אך שווה לבדוק סידן.

    אני שמחה שהאפרוחית המתוקה ניזונה בצורה מגוונת ונהנית מהדייסה שלי :-)
    נכון - המוצרים ייחודיים ולא נמצאים על מדפי החנויות, צריך לעשות לשם כך הזמנה מיוחדת (אם תרצי ידעי אותי באופן אישי) המוצר נקרא "פוראור קידס"
    למרות שבאמת יש בשוק הרבה מוצרים לא פחות טובים!

    תמשיכי כך
    חזרי לעדכן אחרי בירור רפואי
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה-חוסר בויטמינים

    אני
    30/09/2009

    שלום איה,

    באתר של פוראוור ראיתי כי הויטמין הנידון מומלץ מגיל 4 ומעלה, אזי אפנה למוצרים אחרים.

    אעדכנך בהמשך ושוב תודה ענקית!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו