מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הקאות ושלשולים - תינוקנעמה09/10/2009
שלום לכן
בני בן שנה וחצי ויש לו דלקת מעים שמתבטאת בהקאות ובשלשולים. יש לציין שאני עדיין מניקה אותו.
אודה לכם באם תנחו אותי מה לעשות נגד ההקאות ונגד השלשולים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות ושלשולים
שירי חבקין09/10/2009נעמה שלום
האם אתם במעקב של רופא? צריך להיות עם היד על הדופק
ולמנוע סכנת התייבשות.
הנקה היא מצויינת כך הוא מקבל את המזון שהוא צריך
ואת הקשר איתך למרות ההקאות.
לגבי טיפול בדלקת מעיים אני משאירה זאת לרפואה הקונבנציונלית
בעיקר מכיוון שמדובר בתינוק רך.
אולי לאיה יש תוספים מומלצים
בברכה ובריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנקה ושלשול
נעמה10/10/2009שלום רב,
העניין הוא שאני אמנם מניקה אותו אבל היום גם אני וגם בעלי נדבקנו בדלקת המעיים מבננו הקטן, והוא מתעקש לינוק ממני למרות שאני מותשת (מקיאה ומשלשלת ואין לי כוח לעמוד על הרגליים וגם לא מכניסה כלום לפה אחרת אני מניקה). הוא לא רוצה שום דבר אחר וצורח עד אשר הוא יונק.
המצב לא נעים בכלל לאמא שהיא מניקה וגם היא וגם התינוק חולים ביחד......זה סיוט אחד גדול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילשולים
שירי חבקין10/10/2009נעמה שלום שוב
אני מבינה את המצוקה וזה אכן קשה במיוחד
להיות חולים ולטפל בתינוק/בעל חולה...מוכר
אני ממליצה לך ולבעלך לשתות מיצוי שבשם
סווידיש ביטר אותו ניתן להשיג בחנויות והוא
יעיל כנגד כל בלאגן בבטן אפילו דיזנטריה.
לגבי המינון תיקחי כפית ברבע כוס מים פעמיים ביום.
אני מאמינה שזה יחזיר אותך לעצמך וגם התינוק
כשיינק יקבל מהחלב את סגולות הצמחים שבמיצוי.
ובלי קשר - תהיו במעקב רפואי לקנטציק!
בהצלחה ותרגישו טוב במהרה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




