צהריים טובים, בקשר לחימר ירוק.

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים, בקשר לחימר ירוק.
    פילפלית (:
    17/10/2009

    אז ככה דבר ראשון רציתי לדעת האם באמת צריך לחכות שעתיים מההכנה שלו ועד לשימוש בו?
    דבר שני האם מותר להשתמש בו גם כמסכה לשער, ולהעלמת פיצעונים (לא אקנה) במקומות אחרים בגוף כמו בישבן/גב וכו'?
    ודבר שלישי ואחרון שמעתי שיש אנשים ששותים את זה בכדי לנקות את מערכת העיכול, רציתי לדעת האם הוא באמת מנקה ועד כמה מומלץ לעשות זאת באיזו תדירות ובאיזה כמויות.
    המשך יום נפלא (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימר ירוק

    שירי חבקין
    18/10/2009

    פילפלית שלום רב
    להלן התשובות לשאלותייך בנוגע לחימר הירוק
    1. אפשר לחכות גם פחות. מומלץ שעה לפחות
    2. לא שמעתי על שימוש כמסיכה לשיער ולדעתי זה יכול להיות
    מסורבל ולא נעים לשימוש.
    לגבי פצעונים בכל מקום בגוף - מומלץ ואין בעיה עם כך
    3. לגבי השתיה אני לא מכירה את אופן השימוש לכן נמנעת
    מלהמליץ על כך אולם בספריה של ריקה זראי בהם מככב החימר
    בכל דרכי השימוש האפשריות תוכלי לקבל מתכונים והמלצות
    לשימוש פנימי.
    אישית מפחיד אותי לשתות אותו שכן הוא מתגבש כמו מלט
    ואני לא רוצה לחשוב מה זה יכול לעשות בקיבה.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו