דגים בריאים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • דגים בריאים
    שולי
    11/11/2009

    אני מבינה שיש ערך תזונתי גבוה לדגים, אך אף פעם לא אכלתי דגים
    רציתי את עצתך מכל הדגים הבריאים(סלמון, מקרל, הליבוט, ...), מהו הדג שהכי נחשב טעים ?
    ושאלה שניה אני יודעת שטונה גם בריא אךלא כולם, נסיתי טונה במים,וזה ממש לא טעים, האם טונה בשמן של פוסידון, נחשבת טונה בריאה או שחבל על המאמץ?(כמובן שאני מסננת את השמן) ?
    אודה לך מאוד אם תעזרי לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דגים בריאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים בריאים

    איה הוד
    15/11/2009

    הי שריתה,

    טיעם זה עניין של טעם אישי.
    יש כאלה שמתים על הסלמון ויש כאלה שלא יכולים לסבול אותו.
    לכן אני ממליצה לך לנסות מכל אחד ולראות מה טעים לך.
    הדגים המומלצים הם: סול, סלמון, מקרל, הליבוט, סרדינים, טונה....
    בקיצור - דגי מים עמוקים - דגי ים ולא בריכות.

    טונה מקופסת שימורים איינה שיא הבריאות ולא משנה באיזה שמן או מים היא נמצאת.

    עדיף לאכול פילה טונה או טונה כדג שלם או נתח.

    בכל מקרה, דגים אלו מכילים הרבה אומגה 3 שהיא חומצת שומן מאוד חשובה לגוף, אך לא תמיד מקבלים מאכילת דגים את הכמות הרצויה ולכן ממליצים הרבה פעמים ליטול כמוסות (או בצורת שמן דגים או מפשתן)

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו