נפיחות בבטן ועלייה במשקל

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בבטן ועלייה במשקל
    רעות\אתי
    18/11/2009

    ירדתי במשקל 22 קילו,ואני כרגע בשמירה מקפדת.
    לאחרונה בכדי שלא אמשיך לרדת הוספתי לתפריט בערב 30 גרם ברנפלקס +חלב 1% היום נשקלתי ומופיע שעליתי 2 קילו.
    העיניין שגם אתמול נשקלתי ומאתמול להיום הייתה עלייה כזו.
    האמת,שאני מרגישה לאחרונה נפיחות בבטן אשר מקשה עליי מאוד,אבל נראה לי שזה מאכילת הירקות המרובה.??למרות שלא שיניתי כמויות מתחילת הדיאטה.
    היתכן גם שהנפיחות כתוצאה מנטילת הסיבים שאני לוקחת?
    אני אוכלת כל יום סלק,שותה תה שומר,שותה כף גרגירי קימל,תה זנגביל,מה לא?
    אני רוצה יציאות סדירות ללא עזרה של תרופות,וכמובן שהבטן הנפוחה הזו תשטתח כבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בבטן ועלייה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בבטן

    איה הוד
    18/11/2009


    שלום אתי,

    אכן עודף סיבים יכולים לגרום לנפיחות בבטן.
    עוד דברים שיש להם סיכוי לגרום לנפיחות:
    תירס, שומשום, גרנולה, ברנפלקס (וכל סוג של דגני בוקר), חלב, קרקרים, תוספי סיבים, מוצרי דיאט, מסטיקים וסוכריות ללא סוכר, חיידיקם ידידותיים עם FOS ועוד.....

    ממליצה לך לגשת לנטורופת להתאמת תפריט לירידה במשקל שלא גורם לנפיחות בבטן.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו